Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-09-24 10h41
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Voor wie meeleest, hopelijk ook iemand bij Orange zelf, dit is een absurd verhaal dat vijf weken geleden start wanneer ik aan Orange meedeel dat ik verhuis en wel telefoon en internet wil behouden maar bij die gelegenheid stop met het tv-abonnement. Dat wordt me telefonisch bevestigd, ik krijg er zelfs deze sms bij: "Orange-info: bedankt voor je oproep. Wij geven jou alvast de referentie mee: 67957949." Groot was dan ook mijn verbazing toen de vriendelijke technieker op 5/9 op het nieuwe adres verscheen met een tv-decoder in een doosje - en hij mocht het niet mee terugnemen, zei hij. Dus liet ik hem in zijn verslag (zie bijlage - met tikfouten: "Opmerkingen van de klant en/of de installateur: Installatie conform geen problemen gevonden tv décoder niet geknstzlleerd klant wenst tv teryg te geven") opnemen dat ik het niet moest hebben, zoals weken voordien overeengekomen met Orange, en lieten we het verzegeld. Enkele dagen later stuurde ik het met de post terug naar Orange, in een extra doos met het daarvoor naar me gemailde vignet. Case closed, dacht ik, voor de tweede keer, maar deze week kreeg ik een aanmaning in mijn mail voor het terugsturen van een toestel dat ik nota bene nooit gewild heb en allang heb teruggestuurd. Ervan uitgaand dat alles in orde was - en nog in volle verhuis/verbouwing - vind ik het ontvangstbewijsje van de post helaas niet meer. Want, zegt de vakkundig verstopte hulplijn, alleen met dat bewijsje kun je dit afsluiten. Terwijl de oorspronkelijke vergissing een maand geleden gebeurd is en de fout bij Orange ligt. Redelijk kafkaiaans dit - ben nochtans al jaren een tevreden klant. Hopelijk blijft dat ook zo. Bedankt voor jullie reactie en/of support!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Heb je geen bewijs via e-mail gekregen van bpost ?
Heb je geen bewijs via e-mail gekregen van bpost ?
Beste en waarlijk ervaren verkenner,
De oplossing was even simpel als geniaal.
Heb inderdaad een e-mail teruggevonden met bevestiging.
Het is donker intussen, maar u hebt me de lichtknop getoond.
Grote dank, en dito groet!
Dag beste Josette,
Excuus voor de moeilijke leesbaarheid.
Het was me eerder om de inhoud te doen.
Zoals zo vaak blijft een echte oplossing verborgen achter een firewall.
Of een 5000-nummer dat leidt naar een onfortuinlijke weekendwerker met beperkte verantwoordelijkheid.
Zonde toch, anno 2024.
Desalniettemin, fijne zondagavond verder.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |