annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Levering iPhone 12 pro

Topic gestart op: 07-01-21 10h33

Antwoorden: 7 antwoorden

Tim-4125
Aspirant verkenner

Levering iPhone 12 pro

Hallo,

ik heb gisteren een iPhone 12 pro besteld maar heb nog verder dan ene bevestigingsmail niets ontvangen en op de site stond vandaag voor 19 uur besteld morgen in huis. Ik kan nog rekening houden met de 48 uur die ze kunnen toepassen maar maak me wel wat zorgen omdat het artikel morgen zou moeten geleverd worden en dat ik nog steeds geen mail heb gekregen. Ik snap dat ze achterstand oplopen maar vind dan zelf dat ze hun site hier op moeten aanpassen naar X aantal dagen moest de leveringen niet lukken binnen 48 uur.

moet ik mij zorgen maken of denken julie van niet ?

ik heb het product zonder abbo of simkaart aangekocht.

 

met vriendelijke groet

tim vdb

Labels (2)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh @Anonymous ,

Dat is allerminst de bedoeling.. 

Contacteer hiervoor best eens het Webcare-team per Facebook of Twitter

Totem's groetjes,

Totem

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@Totem even update, heb net mail gehad gehad na telefonisch contact met de dienst dat mijn dossier behandelde, nu komt alles in een turbo versnelling, morgen wordt hij geleverd mijn iPhone, 

zo zie je, wie blijft aandringen en er een dossier van laat opmaken omdat die niet gevonden word kan je hem nog snel op 24 uur bemachtigen.

deze keer positief verlopen, mag ook eens gezegd worden, maar zou niet op die manier gemogen hebben, er is dus nog werk bij orange om zo toestanden tegen te gaan.

Anonymous
Niet van toepassing

@Totem ondertussen iemand aan de telefoon gehad die mij hetzelfde toestel heeft aangeboden in een ander kleur met dezelfde voorwaarden, binnen de 3 werkdagen zou die geleverd worden, ben dus benieuwd of ze deze keer hun woord houden na enkele malen dit niet te moeten ervaren.

op hoop van zegen, dus normaal tegen vrijdag zou die er moeten zijn.

Leden met de meeste pluimen