annuleren
Resultaten voorย 
Zoek in plaats daarvan naarย 
Bedoelde u:ย 

Losse toestel ๐Ÿ™„

Topic gestart op: 24-11-23 01h39

Antwoorden: 11 antwoorden

AnjaC
Gewaardeerd verkenner

Losse toestel ๐Ÿ™„

OPGELOST

Heeft nog iemand slechte ervaringen met het bestellen van een losse toestel? Eรฉn maand geleden besteld, volgens de bevestigingsmail ging mijn gsm de dag erna toekomenโ€ฆ Yeah, right, een maand en twee (?) tickets later, plus vele belachelijke telefoons en chats met telkens een nieuwe iemand van de klantenservice, en mijn verhaal telkens opnieuw te mogen vertellen, ben ik nergens. Dit is toch barslechte service en organisatie?

Ik voel me belachelijk dat ik รผberhaupt dit gedaan heb, gsm online bij Orange bestellen, gezien ik niets dan slechte ervaringen met hen heb, al vele jaren. ๐Ÿ™„

Iemand advies? ๐Ÿ™

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
AnjaC
Gewaardeerd verkenner

Anywayz, ik sluit deze thread af, gezien mijn issue โ€œopgelostโ€ is, met behulp van federale instanties ๐Ÿ˜› 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

Hetzelfde verhaal bij ons,ik heb een iphone 15 besteld en betaald .

We zijn ondertussen een week verder en we ontvangen gewoonweg niks .

Elke dag gebeld naar de klantendienst en steeds hetzelfde antwoord : u zal binnen de 48 u een track en trace ontvangen ,niet dus.

Waarom er zelfs winkels in het straatbeeld zijn ,geen idee , die mensen zien niks van het online gebeuren en willen enkel nieuwe dingen aansmeren om hun commissie te krijgen.

Ik hoop dat we ooit die gsm ontvangen .

 

0 pluimen
AnjaC
Gewaardeerd verkenner

Anywayz, ik sluit deze thread af, gezien mijn issue โ€œopgelostโ€ is, met behulp van federale instanties ๐Ÿ˜› 

0 pluimen
Mike_B
Aspirant verkenner

Dag AnjaC,

ik bevind mij ook in dezelfde situatie. Ondertussen 20jaar klant bij Orange en nooit problemen gehad.

op 25/11/'23 via E-orange shop toestel besteld en betaald. Ging geleverd worden binnen de 48u. tot op heden nog altijd niks

Via Track&trace geen enkele activiteit te bespeuren. paar telefoontjes gedaan naar klantendienst van hoe of wat allemaal. Dossier is aangemaakt maar toch het gevoel hebben dak van kaske naar de muur word gestuurd. Geen deftige uitleg gekregen niks nada. voorbije vrijdag terug naar klantendienst gebeld, klantendienst ging mij zsm terug bellen. Is dit dan de service dat ze bieden aan een trouwe klant?

Kan je mij mss zeggen welke instantie je hiervoor gebruikt hebt?

bedankt!

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@AnjaC dan hoop ik dat als je hem in je mandje legt

daar ook gรฉรฉn weken moet wachten.

Succes.

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen