- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Losse toestel π
Heeft nog iemand slechte ervaringen met het bestellen van een losse toestel? Eén maand geleden besteld, volgens de bevestigingsmail ging mijn gsm de dag erna toekomen⦠Yeah, right, een maand en twee (?) tickets later, plus vele belachelijke telefoons en chats met telkens een nieuwe iemand van de klantenservice, en mijn verhaal telkens opnieuw te mogen vertellen, ben ik nergens. Dit is toch barslechte service en organisatie?
Ik voel me belachelijk dat ik ΓΌberhaupt dit gedaan heb, gsm online bij Orange bestellen, gezien ik niets dan slechte ervaringen met hen heb, al vele jaren. π
Iemand advies? π
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Anywayz, ik sluit deze thread af, gezien mijn issue βopgelostβ is, met behulp van federale instanties π

- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hallo,
Hetzelfde verhaal bij ons,ik heb een iphone 15 besteld en betaald .
We zijn ondertussen een week verder en we ontvangen gewoonweg niks .
Elke dag gebeld naar de klantendienst en steeds hetzelfde antwoord : u zal binnen de 48 u een track en trace ontvangen ,niet dus.
Waarom er zelfs winkels in het straatbeeld zijn ,geen idee , die mensen zien niks van het online gebeuren en willen enkel nieuwe dingen aansmeren om hun commissie te krijgen.
Ik hoop dat we ooit die gsm ontvangen .
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Anywayz, ik sluit deze thread af, gezien mijn issue βopgelostβ is, met behulp van federale instanties π
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Dag AnjaC,
ik bevind mij ook in dezelfde situatie. Ondertussen 20jaar klant bij Orange en nooit problemen gehad.
op 25/11/'23 via E-orange shop toestel besteld en betaald. Ging geleverd worden binnen de 48u. tot op heden nog altijd niks
Via Track&trace geen enkele activiteit te bespeuren. paar telefoontjes gedaan naar klantendienst van hoe of wat allemaal. Dossier is aangemaakt maar toch het gevoel hebben dak van kaske naar de muur word gestuurd. Geen deftige uitleg gekregen niks nada. voorbije vrijdag terug naar klantendienst gebeld, klantendienst ging mij zsm terug bellen. Is dit dan de service dat ze bieden aan een trouwe klant?
Kan je mij mss zeggen welke instantie je hiervoor gebruikt hebt?
bedankt!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@AnjaC dan hoop ik dat als je hem in je mandje legt
daar ook géén weken moet wachten.
Succes.
