Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-11-19 05h13
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Volgens deze dit zou ik via orange ( helemaal zelfde lay-out website de gelukkige winnaar zijn van Galaxy note 10 , gereserveerd en al een voor 2 euro verzendkosten van mij 🥴
Wat denken jullie 🤔
Dikke spam ?
Of Orange kado ?
Krijg geen screenshot grootst want ik zit incognito te surfen
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@KurtC dit zijn spam berichten. Gelieve deze te verwijderen , Proximus en Telenet hebben dit ook aan de hand. U kan wel de afzender ervan , dus het email adres , naar Orange door sturen via FB zodat er gekeken kan worden om deze op een zwarte lijst te zetten bij Orange. Dat is wel belangrijk want als niemand dat door geeft geraken we er niet vanaf.
@KurtC dit zijn spam berichten. Gelieve deze te verwijderen , Proximus en Telenet hebben dit ook aan de hand. U kan wel de afzender ervan , dus het email adres , naar Orange door sturen via FB zodat er gekeken kan worden om deze op een zwarte lijst te zetten bij Orange. Dat is wel belangrijk want als niemand dat door geeft geraken we er niet vanaf.
Kleine lettertjes gelezen, en dikke spam. Raar dat ze de volledige layout van orange hebben
overgenomen.