annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mail betreffende terugsturen materiaal - foutje of scam?

Topic gestart op: 30-12-22 20h25

Antwoorden: 5 antwoorden

Case321
Veteraan verkenner

Mail betreffende terugsturen materiaal - foutje of scam?

OPGELOST

Vandaag mail gekregen van Orange vanuit een volledig correct Orange mail adres met de tekst die je hieronder kan lezen. Ik heb nooit mijn diensten opgezegd, in mijn klantenzone staat alles nog mooi zoals het hoort en een decoder heb ik nooit gehad (Love Duo). Heb met orange een chat opgezet via Twitter want messenger gebruik ik niet en wacht op een antwoord. De mail ziet er volledig legitiem uit en alle links in de mail leiden naar de Orange sites.

Heeft er nog iemand hier dergelijke mail ontvangen (misschien foutje bij Orange) ?

 

“””Enkele weken geleden heb je van ons een mail ontvangen over jouw Orange-diensten. Daarin hebben we je gevraagd je toestellen terug te sturen. Tot vandaag hebben wij van jou nog steeds niks ontvangen.

Indien je net je toestellen hebt teruggestuurd, dan hoef je uiteraard geen rekeningte houden met deze mail. Je wordt per SMS op de hoogte gebracht zodra wij je materiaal hebben ontvangen en verwerkt. Dit kan enkele dagen duren”””

dagen extra. Gelieve de modem en/of tv-decoder(s) en hun stroomkabels alsook de afstandsbediening(en) samen in een doos terug te sturen.
De retourzending is gratis en kan via elk bpost kantoor of postpunt (je toestellen worden niet aanvaard in Orange-shops). Maak het jezelf gemakkelijk en volg deze instructies.

Wanneer wij je pakje niet binnen de 10 dagen ontvangen, zijn wij genoodzaakt om je een vaste vergoeding aan te rekenen van 200 € per decoder en 60 € voor de modem voor het niet terugsturen van het materiaal overeenkomstig onze algemene voorwaarden.

Wij danken je alvast voor je begrip

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Case321
Veteraan verkenner

Update !

Na contactname met 5000 zou dus de computer een fout gemaakt hebben. Ik dien wel mijn volgende facturen op te volgen 🙄 gezien ik met domiciliering betaal zodat er geen 260€ per ongeluk van mijn rekening gaat 🤪. 
Wel een heel vriendelijke persoon aan de lijn gehad. Het zal zijn laatste werkdag van het jaar geweest zijn denk ik.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
Case321
Veteraan verkenner

Update !

Na contactname met 5000 zou dus de computer een fout gemaakt hebben. Ik dien wel mijn volgende facturen op te volgen 🙄 gezien ik met domiciliering betaal zodat er geen 260€ per ongeluk van mijn rekening gaat 🤪. 
Wel een heel vriendelijke persoon aan de lijn gehad. Het zal zijn laatste werkdag van het jaar geweest zijn denk ik.

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Case321 

In ieder geval een heel fijne manier om het oude jaar af te sluiten en het nieuwe te beginnen 😀

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Case321
Veteraan verkenner

@Cdt24801 , in de mail werd ik wel aangesproken met mijn voornaam 🙄, dus… ok, zal mij de maandagvoormiddag eens bezighouden met den 5000 😉

Alvast prettige eindejaarsfeesten gewenst 🥳

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Case321 

Misschien dat dezelfde voornaam juist de oorzaak is van de persoonsverwisseling ....

In ieder geval, laat het uw eindejaarsfeesten niet verstoren, bij deze alvast een Heppi Noewjier gewenst hé 😁

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen