Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-12-22 20h25
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Vandaag mail gekregen van Orange vanuit een volledig correct Orange mail adres met de tekst die je hieronder kan lezen. Ik heb nooit mijn diensten opgezegd, in mijn klantenzone staat alles nog mooi zoals het hoort en een decoder heb ik nooit gehad (Love Duo). Heb met orange een chat opgezet via Twitter want messenger gebruik ik niet en wacht op een antwoord. De mail ziet er volledig legitiem uit en alle links in de mail leiden naar de Orange sites.
Heeft er nog iemand hier dergelijke mail ontvangen (misschien foutje bij Orange) ?
“””Enkele weken geleden heb je van ons een mail ontvangen over jouw Orange-diensten. Daarin hebben we je gevraagd je toestellen terug te sturen. Tot vandaag hebben wij van jou nog steeds niks ontvangen.
Indien je net je toestellen hebt teruggestuurd, dan hoef je uiteraard geen rekeningte houden met deze mail. Je wordt per SMS op de hoogte gebracht zodra wij je materiaal hebben ontvangen en verwerkt. Dit kan enkele dagen duren”””
dagen extra. Gelieve de modem en/of tv-decoder(s) en hun stroomkabels alsook de afstandsbediening(en) samen in een doos terug te sturen.
De retourzending is gratis en kan via elk bpost kantoor of postpunt (je toestellen worden niet aanvaard in Orange-shops). Maak het jezelf gemakkelijk en volg deze instructies.
Wanneer wij je pakje niet binnen de 10 dagen ontvangen, zijn wij genoodzaakt om je een vaste vergoeding aan te rekenen van 200 € per decoder en 60 € voor de modem voor het niet terugsturen van het materiaal overeenkomstig onze algemene voorwaarden.
Wij danken je alvast voor je begrip
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Update !
Na contactname met 5000 zou dus de computer een fout gemaakt hebben. Ik dien wel mijn volgende facturen op te volgen 🙄 gezien ik met domiciliering betaal zodat er geen 260€ per ongeluk van mijn rekening gaat 🤪.
Wel een heel vriendelijke persoon aan de lijn gehad. Het zal zijn laatste werkdag van het jaar geweest zijn denk ik.
De mail op zich ziet er inderdaad legitiem uit, hetgeen toch doet vermoeden dat er een foutje in het adres is geslopen, dus dat jij niet de beoogde geadresseerde bent.
Vergissingen kunnen altijd gebeuren ...
Maar dat kan alleen de klantendienst bevestigen. Moest je niet snel een antwoord op uw bericht krijgen misschien toch eens per telefoon proberen .... Ik weet het, het is een zaak van veel geduld ... maar het is helaas niet anders ...