Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-03-23 21h00
Antwoorden: 1 antwoord
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ongeveer een week geleden had mijn sim kaart plots gestopt met werken. Ik heb een nieuwe aangevraagd op hetzelfde nummer, maar deze is nog na 5-tal dagen niet aangekomen. Vandaag wou ik eens inloggen in de klantenzone en blijkt dat mijn nummer, gebruikersnaam ongeldig zijn, niet bestaan. Ik heb nergens een waarschuwing of iets ontvangen. Wat is er aan de hand? 🤔
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik vrees dat enkel de klantendienst u daar een antwoord kan op geven.
Wij zijn hier zelf ook allemaal gewone klant en hebben geen inzage in persoonlijke dossiers ...
Ik vrees dat enkel de klantendienst u daar een antwoord kan op geven.
Wij zijn hier zelf ook allemaal gewone klant en hebben geen inzage in persoonlijke dossiers ...