annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gsm

Topic gestart op: 13-03-23 11h43

Antwoorden: 2 antwoorden

Keano1
Rekruut scout

Gsm

Hallo ,

Ik heb in december 2021 mijn gsm samsung s20 fe gekocht en aan het afbetalen , kan ik nu een andere gsm kopen en dat abonnement opzeggen zodat ik de gsm niet meer hoef afbetalen of?

Als iemand me kan helpen?

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Keano1 

Het is te zien wat je verstaat onder "gsm niet meer hoeven af te betalen".

Het is niet omdat je uw abonnement opzegt dat je die foon niet meer hoeft af te betalen. Integendeel, je gaat al de resterende afbetalingen in één keer moeten ophoesten.

Wanneer je dat gedaan hebt kan je natuurlijk een nieuwe foon aanschaffen, opnieuw op afbetaling.

Dit is wel enkel het geval wanneer je koos voor een afbetaling via "smart data" bij de aankoop. Koos je voor een afbetaling via een bank, dan moet je het met die bank zelf regelen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Keano1 

Dan zou je er al bij moeten vermelden hoe je deze afbetaling doet. 

Heb je de afbetaling rechtstreeks via Orange en je hebt een contract van 24 maanden moet je in je klantenzone na kijken wat de restwaarde is van je toestel. 

Heb je een contract van 12 maanden dan zal die inmiddels wel gedaan zijn maar ook dat eens nakijken. 

Heb je een afbetaling via de bank , want dat gaat ook dien je die papieren na te zien. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen