annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiel internet aanzetten om MMS-berichten te ontvangen?

Topic gestart op: 27-01-22 10h11

Antwoorden: 13 antwoorden

Balou
Ervaren verkenner

Mobiel internet aanzetten om MMS-berichten te ontvangen?

OPGELOST

ik vind raar dat mijn vriendin bij Orange zit en dat ze pff line Mms-berichten kan ontvangen en ik moet mijn mobiel internet aan leggen op ze te ontvangen en te versturen.

Dus als iemand weer hoe ik dit ook kan doen laat mij weten.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Anonymous
Niet van toepassing

@Cdt24801 

Voor MMS heb je altijd een mobiel internet verbinding nodig , ik heb dit gezien vroeger toen ik zo een Nokia had , toen ik dan een MMS kreeg zag je even dat de G of E op je scherm kwam tot de MMS gedownload was , en toen was de G of E terug weg .

Dus ja @Balou je hebt mobiel internet nodig en deze moet aanstaan om je MMS te kunnen zien.

 

Groeten,

bigM

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13
Balou
Ervaren verkenner

da moet ik eens vragen .welk toestel ze heeft

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Balou Normaal gezien gaat mms op elk toestel kan je trouwens nagaan in de link die ze je al gegeven hebben . 
Mocht ze het echt niet kunnen kan ze naar de Orange winkel gaan en helpen ze haar daar graag mee verder ze kan dan ook meteen vragen of het betalend is .  
Er zijn altijd oplossingen daarvoor . 
tinneke2

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Proximulantis  schreef:

@Balou Wat voor toestel heeft uw vriendin?

Ik heb wat opzoek werk gedaan. Staan uw mms instellingen correct? Sms’jes en mms’jes versturen en ontvangen | Orange België


Die link is inderdaad correct, maar ik vind hem onvolledig. Als je die tekst naleest staat daar eigenlijk nergens klaar en duidelijk vermeld dat uw internetconnectie actief moet zijn (uw toestel moet compatibel zijn ... Dat is vrij vaag hé). En laat nu dat net de vraag van TS zijn 😉

OK, als je de configurator gebruikt zal de connectie actief gezet worden (hoop ik toch) maar dat gebeurt dan allemaal achter de schermen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Balou
Ervaren verkenner

pfff line moet offline  gescheven zijn mijn woordenboek heeft er een zootje van gemaakt 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen