annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pagina iPhone 13 Pro werkt niet

Topic gestart op: 26-01-22 08h24

Antwoorden: 3 antwoorden

ClarenceGSKS
Aspirant verkenner

Pagina iPhone 13 Pro werkt niet

Ik kreeg een melding dat de iPhone 13 Pro die ik wil op voorraad was, maar toen ik op de link drukte, laadde de pagina niet volledig, waardoor ik hem niet heb kunnen aanschaffen. Het laadt tot nu toe nog steeds niet en heb het op verschillende apparaten en browsers geprobeerd. Het blijft draaien op het scherm van de screenshot die ik heb toegevoegd. Dit gebeurt ook bij andere pagina’s. De meeste, zoals die van de iPhone 13, werken gewoon normaal.

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Borafreakske
Gewaardeerd verkenner

Als het niet lukt met de site kan je ook gewoon naar de klantenservice bellen, ze bestellen hem voor jou. 

ik heb ook veel problemen gehad met hem te bestellen. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@ClarenceGSKS 

Heb eens gekeken ook bij mij blijft de pagina draaien. 

Of wel kun je doen wat @Cdt24801 heeft aangeraden en anders eens naar een shop gaan moest je er eentje willen bekomen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Er is duidelijk een probleem op de pagina eifoon13pro van Orange. Als ik  wil gaan kijken zie ik, op een vergrijsd scherm alwaar permanent een oranje cirkeltje draait, een prijs van 0,0 Euro staan.

Neem eens contact met Orange via messenger of de chatfunctie. Hier op dit forum kunnen we u daar niet verder mee helpen ???

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen