Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-01-22 10h11
Antwoorden: 13 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
ik vind raar dat mijn vriendin bij Orange zit en dat ze pff line Mms-berichten kan ontvangen en ik moet mijn mobiel internet aan leggen op ze te ontvangen en te versturen.
Dus als iemand weer hoe ik dit ook kan doen laat mij weten.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Voor MMS heb je altijd een mobiel internet verbinding nodig , ik heb dit gezien vroeger toen ik zo een Nokia had , toen ik dan een MMS kreeg zag je even dat de G of E op je scherm kwam tot de MMS gedownload was , en toen was de G of E terug weg .
Dus ja @Balou je hebt mobiel internet nodig en deze moet aanstaan om je MMS te kunnen zien.
Groeten,
bigM
@Cdt24801 Dus eigenlijk hoop ik ergens dat mijn antwoord dan zal als oplossing gezien worden 😉 Wijze bigMODDER 😉
Groeten,
bigMODDER
Voor MMS heb je altijd een mobiel internet verbinding nodig , ik heb dit gezien vroeger toen ik zo een Nokia had , toen ik dan een MMS kreeg zag je even dat de G of E op je scherm kwam tot de MMS gedownload was , en toen was de G of E terug weg .
Dus ja @Balou je hebt mobiel internet nodig en deze moet aanstaan om je MMS te kunnen zien.
Groeten,
bigM
a oké merci voor dit te laten weten .
Inderdaad, klopt, @Anonymous , ik zat er efkes naast. Kan ook al eens gebeuren hé 😉
Zodus, @Balou , om MMS te versturen of ontvangen moet je effectief een data-verbinding actief hebben. Wat je zegt dat uw vriendin dat kan zonder geconnecteerd te zijn, dat kan dus niet , ze moet op één of andere manier wel degelijk online zijn.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |