Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-10-18 10h03
Antwoorden: 5 antwoorden
Net orange klant en ik krijg op mijn One+ Five mijn mobiel internet niet aan de praat.
De namen toegangspunten staan al correct, enkele malen herstart. Maar dit haalt niets uit.
Op de orange klantendienst kan ik niemand bereiken omdat het zaterdag is, of toch niet de expert lijn die ik volgens de standaard klantendienst nodig heb. Dus probeer ik het hier eens.
Iemand die nog manieren weet om mijn internet weer aan de praat te krijgen. Laat maar weten als ik screenshots etc moet zenden.
Je zegt dat je net klant bent. Wat is "net"? Nieuwe abo's, dat kan wel enkele dagen duren eer alles in orde is. Als dit het geval is, dan is de oplossing: gewoon een beetje geduld hebben.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |