Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-10-18 17h27
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb onlangs een bestelling geplaatst bij Orange en kreeg een bevestigings mail dat ze de bestelling goed ontvangen hadden.
In deze mail stond er dat mijn bestelling binnen de 3 werkdagen zou behandeld worden
We zijn nu 5 dagen later en heb nog steeds niets ontvangen zowel geen mail als pakket.
Ik heb dan een keer gebeld naar Orange en eerst zij het pakket zal binnen de 48 uur geleverd worden
We zijn nu al zo ver, heb opnieuw gebeld en nu zei de medewerker dat het hun fout is en er gingen naar kijken wat er gaande is.
Ook nu heb ik nog niets ontvangen van informatie / mail als pakket.
Kunnen jullie mij helpen om dit zo spoedig mogelijk op te lossen?
Alvast bedankt
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@RobertBekaert het is jammer te horen dat er iets fout gaat bij uw levering. Maar ook wij kunnen hier op de community niet veel aan doen. Het probleem zal echt door Orange zelf opgelost moeten worden.
@RobertBekaert het is jammer te horen dat er iets fout gaat bij uw levering. Maar ook wij kunnen hier op de community niet veel aan doen. Het probleem zal echt door Orange zelf opgelost moeten worden.
Dikwijls hetzelfde liedje.Ik heb al twee bestellingen gedaan en nog niets ontvangen .Geld is wel van de rekening.Gebeld naar de hulplijn 5000. Bestelling zelfs niet terug te vinden door de hulplijn .Werd aangeraden naar de Orange-shop te gaan en daar de bestelling(van twee simkaarten )op te halen .In de shop kreeg ik geen simkaarten oftewel opnieuw betalen .En nu ......wachten ......of wat .