annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

My Orange app probleem

Topic gestart op: 11-01-25 04h58

Antwoorden: 2 antwoorden

David76
Rekruut scout

My Orange app probleem

Beste allen,

Wij zijn met 3 nummers overgeschakeld van Go plus naar1x mobile medium en 2x orange small. 

Vanaf dit moment kan ik voor 2 van de 3 nummers enkel nog de verbruikte belminuten en sms zien. Het mobiele dataverbruik staat er niet meer bij. Enkel bij 1 small nummer kan ik alles nog zien. Ik heb de app (android) ook al opnieuw geïnstalleerd maar zonder resultaat.  Heeft iemand hier ervaring mee ?

Alvast bedankt. 

Labels (2)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Josette
Wijze
Wijze

@David76 goedemorgen,

ik weet niet wanneer jullie zijn overgestapt, maar

dat kan even duren eer alles in je app te voorschijn komt!

Ik zou tot de vlg facturatie geduld hebben.

Dan de app op de goede manier verwijderen dus via instellingen- apps enz.

Je toestel volledig opnieuw opstarten.

Terug erop erop zetten en dan eens kijken.

Succes.

 

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
David76
Rekruut scout

@Josette . Dit ga ik zeker proberen.  Hartelijk dank.

Leden met de meeste pluimen