Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-02-20 15h57
Antwoorden: 12 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Naar aanleiding van mijn vorige post maakt ik even een nieuwe post hiervoor.
Heb antwoordt gekregen vanuit Orange uit het webcare team en die hebben het volgende bevestigd :
De eSim is niet compatibel met de My Orange app en de icoyote op ios.
Nu weet ik niet of het wel met android werkt ( denk van niet ) maar dat zal uitgewezen moeten worden.
Voor diegene die dus de E-sim willen gebruiken / activeren weten dus dat deze twee diensten niet gaan werken op IOS
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Naar aanleiding van mijn vorige post maakt ik even een nieuwe post hiervoor.
Heb antwoordt gekregen vanuit Orange uit het webcare team en die hebben het volgende bevestigd :
De eSim is niet compatibel met de My Orange app en de icoyote op ios.
Nu weet ik niet of het wel met android werkt ( denk van niet ) maar dat zal uitgewezen moeten worden.
Voor diegene die dus de E-sim willen gebruiken / activeren weten dus dat deze twee diensten niet gaan werken op IOS
Ugh @patrick2,
MyOrange werkt momenteel niet met de esim, maar onze teams werken aan een oplossing en het zal in orde zijn in begin april.
Zoals @Herihor het zegt, "Geduld loont" ^^
Totem's zonnegroeten,
Totem
Inderdaad jammer dat tijdens de testfaze de interactie met andere software vergeten wordt ...
Men focust zich helemaal de de eigenlijke functie van het item en verliest de interactie uit het oog. Heel jammer ...
OK, men kan niet alles testen, maar de meest gebruikte functies zouden toch ook betrokken mogen worden in het testgeheel.
@patrick2 schreef:
Heb ondertussen bericht gehad . Moest het compatibel zijn zullen ze dat laten weten via de website. Dus dat betekend geduld hebben is een schoon zaak.
Met andere woorden, ze hebben die functionaliteiten in interactiviteit wel degelijk niet getest. 🤔
Valt tegen, ik was net enthousiast geworden over de e-Sim, want het biedt wel mogelijkheden voor reizen buiten de EU: een e-Sim voor het contact met je eigen land, zonder data roaming (= zo goed als onbetaalbaar) en een Sim in het andere land met goedkope data. Toch zou er een mogelijkheid moeten zijn om je eigen verbruik te meten ivm met mobiele data in België en in de EU zonder dat er plots een boodschap komt dat je data bijna op zijn. Je moet er wel rekening mee houden dat sommige landen vereisen dat je een thuisrekening én thuisadres bij hen hebt, met andere woorden dat een goedkope Sim er niet inzit (zelf ondervonden in Chili).
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 |