annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

My Orange app werkt niet met E-sim

Topic gestart op: 28-02-20 15h57

Antwoorden: 12 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

My Orange app werkt niet met E-sim

OPGELOST

Naar aanleiding van mijn vorige post maakt ik even een nieuwe post hiervoor.

Heb antwoordt gekregen vanuit Orange uit het webcare team en die hebben het volgende bevestigd :

De eSim is niet compatibel met de My Orange app en de icoyote op ios.

Nu weet ik niet of het wel met android werkt ( denk van niet ) maar dat zal uitgewezen moeten worden.

Voor diegene die dus de E-sim willen gebruiken / activeren weten dus dat deze twee diensten niet gaan werken op IOS

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Naar aanleiding van mijn vorige post maakt ik even een nieuwe post hiervoor.

Heb antwoordt gekregen vanuit Orange uit het webcare team en die hebben het volgende bevestigd :

De eSim is niet compatibel met de My Orange app en de icoyote op ios.

Nu weet ik niet of het wel met android werkt ( denk van niet ) maar dat zal uitgewezen moeten worden.

Voor diegene die dus de E-sim willen gebruiken / activeren weten dus dat deze twee diensten niet gaan werken op IOS

Ugh @patrick2,

MyOrange werkt momenteel niet met de esim, maar onze teams werken aan een oplossing en het zal in orde zijn in begin april.

Zoals @Herihor het zegt, "Geduld loont" ^^

Totem's zonnegroeten,

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 ANTWOORDEN 12
patrick2
Wijze
Wijze

We zullen dat er maar onder noemen @Gregory . Heb toch nog eens gestuurd via FB om te weten of dit veranderd gaat worden naar de toekomst.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Inderdaad jammer dat tijdens de testfaze de interactie met andere software vergeten wordt ...

Men focust zich helemaal de de eigenlijke functie van het item en verliest de interactie uit het oog. Heel jammer ...

OK, men kan niet alles testen, maar de meest gebruikte functies zouden toch ook betrokken mogen worden in het testgeheel.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Heb ondertussen bericht gehad . Moest het compatibel zijn zullen ze dat laten weten via de website. Dus dat betekend geduld hebben is een schoon zaak.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze


@patrick2  schreef:

Heb ondertussen bericht gehad . Moest het compatibel zijn zullen ze dat laten weten via de website. Dus dat betekend geduld hebben is een schoon zaak.


Met andere woorden, ze hebben die functionaliteiten in interactiviteit wel degelijk niet getest. 🤔

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Herihor
Leidende verkenner

Valt tegen, ik was net enthousiast geworden over de e-Sim, want het biedt wel mogelijkheden voor reizen buiten de EU: een e-Sim voor het contact met je eigen land, zonder data roaming (= zo goed als onbetaalbaar) en een Sim in het andere land met goedkope data. Toch zou er een mogelijkheid moeten zijn om je eigen verbruik te meten ivm met mobiele data in België en in de EU zonder dat er plots een boodschap komt dat je data bijna op zijn. Je moet er wel rekening mee houden dat sommige landen vereisen dat je een thuisrekening én thuisadres bij hen hebt, met andere woorden dat een goedkope Sim er niet inzit (zelf ondervonden in Chili). 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen