Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-03-23 18h18
Antwoorden: 8 antwoorden
Op 7 februari heb ik een gsm besteld via webshop, na 48 uur zou deze geleverd worden. We zijn nu 7 maart, drie weken later en nog steeds geen gsm!? Ook geen enkele respons gekregen op mijn vele telefoontjes? Geld is ook al lang van de rekening! Ik verlies het vertrouwen in Orange! Ik ben nog nieuwe klant en heb al zoveel problemen gekend dat ik overweeg weg te gaan. Help mij aub!!
Er zitten alleen klanten hier, @Cathyvdbroeck - ik ook
Kan zijn dat die out of stock is momenteel.
Buiten de klantendienst contacteren kan je niet veel meer doen
Best of luck
Waarom zeggen ze mij dat dan niet? Ik wil mijn geld terug dan. 659 euro is niet niks… wie weet hoelang ik anders nog moet wachten. Als je een gsm koopt is dat omdat je die nodig hebt. Ik leen nu een gsm en dat is niet de bedoeling!
Als je je geld terug wil dien je de klantendienst te contacteren en daar de procedure op te starten dat je het geld terug wil. Weet dat dit ff kan duren dat is niet vandaag op morgen en dat je toestel geleverd wordt zal dan sneller kunnen zijn dan je het geld terug hebt.
Ok, maar als de gsm op de website kan aangekocht worden moet deze toch in stock zijn? Hoe kan je nu spullen verkopen die je niet hebt? Tot op vandaag was er niemand die mij dit vertelde? Onprofessioneel on top!!
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |