annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Niet ontvangen gsm en reeds gsm betaald!!

Topic gestart op: 06-02-23 15h33

Antwoorden: 2 antwoorden

Dewitten
Aspirant verkenner

Niet ontvangen gsm en reeds gsm betaald!!

OPGELOST
  • Iemand raad wat we kunnen doen, verleden maand (op 11!! Januari) hebben we met een actie een i-phone 11 van 109€ aangekocht en ontvangen, de oudste dochter wou er ook 1 maar zij zat bij telenet en hadden dan telefonisch gsm aangevraagd alsook dat orange mijn oudste dochter van telenet naar orange zou brengen, hadden alles in orde gebracht en hadden ons aan de telefoon gezegd als we die 109€ voor 00h00 betaalden dag ze gsm alsook nieuw sim kaart ging krijgen voor het weekend hebben die 2 de gsm betaald op 13! Januari hadden dan bevestingsmail gekregen ivm storting voor gsm maar ik had dat ondertussen al gestort via mijn orange acount ipv met die bevestingsmail alles te doen, heb ondertussen al zeker 10!! Maal gebeld met medewerkers van orange en iedereen stuurt ons van kastje naar de muur, zijn ondertussen al bijna 1 maand verder en nog altijd niks veranderd niemand kan ons verder helpen en de oudste dochter heeft nog altijd haar geld niet terug gekregen zoals ze ons achterna hadden beloofd…
    hebben nog geduld tot einde deze week en zullen dan hogerop moeten gaan advocaat of testaankoop of dergelijke… 

dit kan echt niet en sommige medewerkers enorm arrogant… 🤬🤬🤬

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

@Dewitten Er zitten alleen klanten hier - ik ook

Dreigen hier haalt niks uit

Je zult het met de klantendienst moeten doen

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Josette
Wijze
Wijze

@Dewitten goedenavond,

fijn dat deze opgelost is van mij krijg je deze:

Welkom.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Gregory
Wijze
Wijze

@Dewitten Er zitten alleen klanten hier - ik ook

Dreigen hier haalt niks uit

Je zult het met de klantendienst moeten doen

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen