annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan niet inloggen op klantenzone, geen foutmelding

Topic gestart op: 13-02-23 15h12

Antwoorden: 11 antwoorden

yode92
Aspirant verkenner

Kan niet inloggen op klantenzone, geen foutmelding

Vandaag mijn activatiecode gekregen om te registreren op de klantenzone. Zogezegd zogedaan, een mail gekregen met 'Gefeliciteerd! Je webaccount is nu actief'. Maar het lukt mij niet om in te loggen. Zowel mail adres als paswoord is correct, maar ik geraak niet door tot in de klantenzone. De pagina lijkt gewoon te refereshen, er komt ook geen foutmelding. Hetzelfde doet zich voor via verschillende browsers, en ook via mijn telefoon.

Het enige dat ik mij kan bedenken is dat de login pagine niet om kan gaan met '+' teken in het mail adres, maar het is dus wel gelukt om mij in te schrijven ermee...

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
E-Rik
Gewaardeerd verkenner

Hallo @yode92 ,

Vele gebruikers hebben hetzelfde probleem, ik ook. Het ligt niet bij jou maar bij Orange. Het is een technisch probleem waarmee ze aan het werk zijn. Ze kunnen niet zeggen wanneer het opgelost zal zijn maar zodra het probleem van de baan is zal je een mail ontvangen indien Orange al op de hoogte is van jouw case.

Met wat geduld (soms véél geduld 😉 ) komt het in orde.

Succes

 

 

0 pluimen
yode92
Aspirant verkenner

Ah, "goed" om te horen dat het dan toch niet aan mij zal liggen.

 

Ik vermoed dat ik de facturen ook wel nog via mail zal krijgen en niet enkel via de klantenzone? Kwestie van niets te missen 🙂

0 pluimen
E-Rik
Gewaardeerd verkenner

Ja, ik vermoed dat je de facturen per e-mail zal ontvangen. Zo kreeg ik mijn eerste factuur toch. Nu, ik was toen nog niet ingeschreven op de klantenzone maar het zou me sterk verwonderen dat je perse de factuur daar moet gaan plukken. Mocht dat toch zo zijn, dan zal je ongetwijfeld snel een herinnering per mail ontvangen indien je niet op tijd betaalt. Wees gerust, als er betaald moet worden, zullen ze alle middelen gebruiken ! 😉

 

chrisc
Gewaardeerd verkenner

Zelfde probleem hier. Al 12 dagen Orange customer service krijgt het niet goed.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen