annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuw lid van orange. GEEN BEREIK

Topic gestart op: 14-10-21 11h33

Antwoorden: 5 antwoorden

karo
Aspirant verkenner

Nieuw lid van orange. GEEN BEREIK

Hallo,

Ik heb een telefoon nummer bij Orange aangevraagd, heb gevraagd mijn gsm nummer te behouden.

Ik heb de simkaart toegekregen en die steekt in mijn gsm maar ik blijk geen netwerk te hebben?

Dus niets werkt; bellen, sms'en, internet..

Ik kan ook geen netwerk selecteren.

Ik ben momenteel in het buitenland en kan dus orange zelf ook niet contacteren gezien dit ENKEL via bellen kan (of in hun shop) helaas geen emailadres of klantendienst via de website.. 

Kan iemand van jullie me misschien verder helpen?

Bedankt!

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@karo  

Ten aller eerste heb je twee keer dezelfde topic gemaakt wat helemaal niet nodig is. Dit brengt onnodige topics en je hebt je vraag al gesteld dus is totaal zinloos. 

Ten tweede je simkaart kan je enkel activeren als je in België bent op het Orange netwerk. Dus een activering in het buitenland zal niet gaan. Dit is nu eenmaal zo bij elke operator dat je op hun netwerk een activatie dient te doen. Dit ook om hun simkaart te herkennen en dat je het ook 'legaal' doet en dat ze weten wie je bent. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen