annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe E-sim online aanvragen

Topic gestart op: 19-11-20 13h31

Antwoorden: 11 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Nieuwe E-sim online aanvragen

OPGELOST

@Totem  nu het dus mogelijk is om E-sim te activeren bij Orange is dat voor iedereen goed nieuws die er gebruik van willen maken. Maar in de lancering is ook gezegd geweest dat het dus mogelijk gaat zijn om deze online via de klantenzone te bestellen gaat zijn. Tot op heden vandaag de dag is dus deze mogelijkheid nog niet actief vandaar dus de vraag per wanneer zou dit mogelijk zijn? 

Nu met al de maatregelen en een bezoek aan de shop dus wat bemoeilijkt, ondanks dat je op afspraak kan komen , kan ik me wel voorstellen dat mensen toch liever online bestellen. Vandaar dus ook de vraag. En misschien ook niet onbelangrijk te weten nu Telenet de smartwatches gaat ondersteunen voor E-sim zit hier bij Orange ook al wat vooruitgang in of is dit nog niet aan de orde ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@patrick2  schreef:

@Totem  nu het dus mogelijk is om E-sim te activeren bij Orange is dat voor iedereen goed nieuws die er gebruik van willen maken. Maar in de lancering is ook gezegd geweest dat het dus mogelijk gaat zijn om deze online via de klantenzone te bestellen gaat zijn. Tot op heden vandaag de dag is dus deze mogelijkheid nog niet actief vandaar dus de vraag per wanneer zou dit mogelijk zijn? 

Nu met al de maatregelen en een bezoek aan de shop dus wat bemoeilijkt, ondanks dat je op afspraak kan komen , kan ik me wel voorstellen dat mensen toch liever online bestellen. Vandaar dus ook de vraag. En misschien ook niet onbelangrijk te weten nu Telenet de smartwatches gaat ondersteunen voor E-sim zit hier bij Orange ook al wat vooruitgang in of is dit nog niet aan de orde ? 


Ugh @patrick2,

Via de website is het nog niet mogelijk. In het begin van volgend jaar zal via je My Orange app een e-sim kunenn bestellen.

Totem's groetjes,

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
johannesdr
Aspirant verkenner

Hallo @Totem we zijn ondertussen al even "begin volgend jaar" gepasseerd. Is het nog altijd enkel mogelijk om een e-sim aan te vragen door naar een Orange shop te gaan?

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@johannesdr  schreef:

Hallo @Totem we zijn ondertussen al even "begin volgend jaar" gepasseerd. Is het nog altijd enkel mogelijk om een e-sim aan te vragen door naar een Orange shop te gaan?


Ugh @johannesdr,

De coronacrisis heeft onze projecten verstoord, maar het staat nog in de plannen. Momenteel zijn ze vollop aan het werken aan andere projecten in de My Orange App.

Maar het blijft sowieso nog in de plannen om jullie de mogelijkheid te geven om een e-sim aan te schaffen via jouw Customer Zone. 

We houden je op de hoogte als het beschikbaar is!

Groetjes,

Totem

0 pluimen
johannesdr
Aspirant verkenner

Bedankt voor het antwoord Nelson. Dan zal ik eens langs een Orange shop in de buurt moeten gaan vrees ik.

Gezien de coronacrisis lijkt een project waardoor mensen niet fysiek naar de winkel moeten gaan net een top prioriteit. Maar laten we hopen dat de andere in de My Orange App dan nog véél interessanter zijn 😉.

 

 

MathiB
Ervaren verkenner

@Totem al meer nieuws?

heb net een nieuwe Sim besteld bij jullie maar gebruik op dit moment al een privé e-Sim en zakelijke normale Sim.

 

de e-Sim vervangen zonder al te veel hassle is dus mijn doel. 

maar als ik het hier zo lees moet ik dus eerst, misschien in een oud toestel, eerst de fysieke Sim activeren dan 2 dagen wachten en dan pas naar de winkel om een esim te gaan halen… dus 2 dagen met een oud toestel lopen?

 

(bij mobile Vikings kan het overigens wel op een minuut online aangevraagd worden :(( maar aangezien die totaal nog geen VoLTE aanbieden…)

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@MathiB  

Online kan je geen E-sim bestellen bij Orange daar ga je nog op moeten wachten. Je kan wel terecht in een shop om daar je E-sim aan te vragen en te laten activeren.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen