Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-11-20 13h31
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Totem nu het dus mogelijk is om E-sim te activeren bij Orange is dat voor iedereen goed nieuws die er gebruik van willen maken. Maar in de lancering is ook gezegd geweest dat het dus mogelijk gaat zijn om deze online via de klantenzone te bestellen gaat zijn. Tot op heden vandaag de dag is dus deze mogelijkheid nog niet actief vandaar dus de vraag per wanneer zou dit mogelijk zijn?
Nu met al de maatregelen en een bezoek aan de shop dus wat bemoeilijkt, ondanks dat je op afspraak kan komen , kan ik me wel voorstellen dat mensen toch liever online bestellen. Vandaar dus ook de vraag. En misschien ook niet onbelangrijk te weten nu Telenet de smartwatches gaat ondersteunen voor E-sim zit hier bij Orange ook al wat vooruitgang in of is dit nog niet aan de orde ?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@patrick2 schreef:
@Totem nu het dus mogelijk is om E-sim te activeren bij Orange is dat voor iedereen goed nieuws die er gebruik van willen maken. Maar in de lancering is ook gezegd geweest dat het dus mogelijk gaat zijn om deze online via de klantenzone te bestellen gaat zijn. Tot op heden vandaag de dag is dus deze mogelijkheid nog niet actief vandaar dus de vraag per wanneer zou dit mogelijk zijn?
Nu met al de maatregelen en een bezoek aan de shop dus wat bemoeilijkt, ondanks dat je op afspraak kan komen , kan ik me wel voorstellen dat mensen toch liever online bestellen. Vandaar dus ook de vraag. En misschien ook niet onbelangrijk te weten nu Telenet de smartwatches gaat ondersteunen voor E-sim zit hier bij Orange ook al wat vooruitgang in of is dit nog niet aan de orde ?
Ugh @patrick2,
Via de website is het nog niet mogelijk. In het begin van volgend jaar zal via je My Orange app een e-sim kunenn bestellen.
Totem's groetjes,
Totem
@Totem Breng eens jullie echt onbeperkt mobiel internet uit zoals (Prox) dit noemt bij hun ( mobilus unlimited premium ) zal zelf al zeer blij zijn als er bij jullie ook zo iets was ...
Groeten,
bigM
Ugh @Anonymous,
Momenteel is er nog geen nieuws, het zijn projecten die heel veel tijd in beslag nemen. We houden jullie zeker op de hoogte als er iets nieuws is.
Groetjes,
Totem
@Totem Is er al meer nieuw over deze functie activeren via de MyOrange app?
En hoe zit het met ondersteuning van de Esim in andere toestellen ? Zoals wearables enz .
Groeten,
bigM
@patrick2 schreef:
@Totem nu het dus mogelijk is om E-sim te activeren bij Orange is dat voor iedereen goed nieuws die er gebruik van willen maken. Maar in de lancering is ook gezegd geweest dat het dus mogelijk gaat zijn om deze online via de klantenzone te bestellen gaat zijn. Tot op heden vandaag de dag is dus deze mogelijkheid nog niet actief vandaar dus de vraag per wanneer zou dit mogelijk zijn?
Nu met al de maatregelen en een bezoek aan de shop dus wat bemoeilijkt, ondanks dat je op afspraak kan komen , kan ik me wel voorstellen dat mensen toch liever online bestellen. Vandaar dus ook de vraag. En misschien ook niet onbelangrijk te weten nu Telenet de smartwatches gaat ondersteunen voor E-sim zit hier bij Orange ook al wat vooruitgang in of is dit nog niet aan de orde ?
Ugh @patrick2,
Via de website is het nog niet mogelijk. In het begin van volgend jaar zal via je My Orange app een e-sim kunenn bestellen.
Totem's groetjes,
Totem