Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-02-23 13h50
Antwoorden: 1 antwoord
Hallo orange en leden,
Vandaag heb ik mijn nieuwe simkaart ontvangen. Ik ben al sinds 2017 klant van orange en heb altijd zelfde simkaart en nummer gehad. Helaas na 6 jaar wilt het simkaartje niet meer werken. Dus heb ik nieuwe gevraagd. De orange shop bij mij in de buurt is tijdelijk gesloten. Dus het moest met de post gestuurd worden.
Nu wil ik de simkaart activeren, ik volg de stappen uit. Maar jelaas bij stap 7 "bevestig je aanvraag" krijg ik foutmelding. En moet ik de klantendienst bellen.
Mijn oude simkaart doet het niet Dus ik kan de klantendienst niet bellen. Ik ben onbereikbaar. Ik zie dat orange ook geen chat heeft, dus probeer via deze weg of iemand van orange mij kan helpen met het activeren van me simkaart. Of zijn er leden die tips hebben
Alvast bedankt.
Orange kan je bereiken via Messenger op Facebook als je daar een account hebt.
Moest je dat niet hebben probeer eens bij iemand anders om eens te bellen naar het gewone nummer : +32 2 745 95 00
Heb dit ook al aan de hand gehad in het verleden en heb toen ook contact gezocht en dan kon dat zo geregeld worden.