annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe Simkaart activeren

Topic gestart op: 23-02-23 13h50

Antwoorden: 1 antwoord

Amal2
Aspirant verkenner

Nieuwe Simkaart activeren

Hallo orange en leden,

Vandaag heb ik mijn nieuwe simkaart ontvangen. Ik ben al sinds 2017 klant van orange en heb altijd zelfde simkaart en nummer gehad. Helaas na 6 jaar wilt het simkaartje niet meer werken. Dus heb ik nieuwe gevraagd. De orange shop bij mij in de buurt is tijdelijk gesloten. Dus het moest met de post gestuurd worden.

Nu wil ik de simkaart activeren,  ik volg de stappen uit. Maar jelaas bij stap 7 "bevestig je aanvraag" krijg ik foutmelding. En moet ik de klantendienst bellen.

Mijn oude simkaart doet het niet Dus ik kan de klantendienst niet bellen. Ik ben  onbereikbaar. Ik zie dat orange ook geen chat heeft, dus probeer via deze weg of iemand van orange mij kan helpen met het activeren van me simkaart. Of zijn er leden die tips hebben 

Alvast bedankt. 

 

 

 

Labels (1)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@Amal2 

Orange kan je bereiken via Messenger op Facebook als je daar een account hebt. 

Moest je dat niet hebben probeer eens bij iemand anders om eens te bellen naar het gewone nummer : +32 2 745 95 00

Heb dit ook al aan de hand gehad in het verleden en heb toen ook contact gezocht en dan kon dat zo geregeld worden.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen