annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe gsm + abonnement

Topic gestart op: 12-11-20 15h28

Antwoorden: 8 antwoorden

SABke
Gewaardeerd verkenner

Nieuwe gsm + abonnement

OPGELOST

Hallo,

Ik heb een nieuw abonnement aangevraagd, samen met een nieuwe gsm. Volgens dat ik begrepen heb ging ik een nieuwe simkaart opgestuurd krijgen (met mijn zelfde nummer als ik nu heb), en pas nadien de gsm.

Ik heb nog geen simkaart ontvangen. Ik vroeg me dan af, maar gebeurd er dan met mijn huidige simkaart die ook hetzelfde telefoonnummer heeft? Lopen er dan 2 abonnementen tegelijk? Kan ik dan 1 opzeggen?

Grtjs

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@SABke  je hebt eigenlijk een wijziging gedaan van je abonnement omdat er toestel bij gekocht is. Nu is de kans ook aanwezig dat er niet eens een nieuwe simkaart komt omdat je huidige simkaart voldoet voor dat toestel. Tenzij je nog een grote simkaart  of micro simkaart hebt en zou moeten over gaan naar een nano simkaart.

Moest je toch een andere simkaart opgestuurd krijgen dan zal je huidige simkaart gedeactiveerd worden en dan is die klaar voor de vuilbak. Jou huidige nummer zal dus geporteerd worden naar je nieuwe simkaart en voila die is actief. Je betaald dus geen twee abonnementen maar enkel je aangepaste abonnement waar je nu voor gekozen hebt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
SABke
Gewaardeerd verkenner

@patrick2goedemorgen, we zijn reeds een week verder, nog geen simkaart of gsm te zien. Ik hang reeds een half uur aan de lijn bij de klantendienst. Waar kan ik in godsnaam info verkrijgen ivm mijn aangekochte goederen? Simkaart verstuurd binnen 48h, ik denk het niet! Ik heb met een reden een nieuwe gsm gekocht, omdat hij kapot is ...

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@SABke  vind het vervelend te lezen maar je zal het beste dekklantendienst kunnen contacteren. Hier kunnen we niets zien maar eens bellen naar de klantendienst en eens vragen of ze je kunnen helpen. Je kan ook eens sturen als je Facebook hebt naar het Wegcare team. Dus via Facebook een persoonlijk bericht naar Orange die kunnen je ook helpen of Twitter als je daar een account hebt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@SABke  je hebt eigenlijk een wijziging gedaan van je abonnement omdat er toestel bij gekocht is. Nu is de kans ook aanwezig dat er niet eens een nieuwe simkaart komt omdat je huidige simkaart voldoet voor dat toestel. Tenzij je nog een grote simkaart  of micro simkaart hebt en zou moeten over gaan naar een nano simkaart.

Moest je toch een andere simkaart opgestuurd krijgen dan zal je huidige simkaart gedeactiveerd worden en dan is die klaar voor de vuilbak. Jou huidige nummer zal dus geporteerd worden naar je nieuwe simkaart en voila die is actief. Je betaald dus geen twee abonnementen maar enkel je aangepaste abonnement waar je nu voor gekozen hebt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


SABke
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 Mocht het geval zijn dat ik geen nieuwe simkaart krijg, wordt mijn gsm dan automatisch opgestuurd? In de mail die ik kreeg stond dat de gsm pas werd opgestuurd als de simkaart geactiveerd wordt. Maar aangezien ik nog geen simkaart gezien heb ..

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen