annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe iphone online gekocht via orange, en blijkt nu geen garantie te hebben?

Topic gestart op: 17-08-22 16h18

Antwoorden: 4 antwoorden

mvda
Aspirant verkenner

Nieuwe iphone online gekocht via orange, en blijkt nu geen garantie te hebben?

Wij kopen online een nieuwe I-phone op 4/7/22 die we door vakantie pas na enkele weken uitpakken en opladen. nu blijkt deze iphone niet op te starten. Na wat heen en weer geloop , wordt de i-phone verstuurd naar orange naar technische dienst. Vandaag een mail ontvangen dat zij hebben vastgesteld dat ze het toestel niet kunnen opstarten (ja , dat wisten we dus ook al) en dat de garantie van apple blijkbaar verlopen is in maart 2021 !!!!!!!!!Geen garantie, kan niet gerepareerd worden, dus ja... als je de iphone terugwilt, moet je dan nog even betalen ook. een call met de klantendienst helpt niet veel verder dus mogen we weer naar de shop lopen. Iemand zoiets al ooit tegengekomen ? wettelijke garantie is hier dan toch van kracht ?

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Gregory
Wijze
Wijze

Dit ziet er mij een Dead on arrival uit Dead on arrival - Wikipedia

Normaal begint de garantie te lopen vanaf de datum van aankoop/levering.

Denk dat het uw probleem niet is dat de iphone ergens blijven liggen is vooraleer geleverd

Zou nog even met Orange contact opnemen en een weekje geduld hebben.

Daarna zou ik de ombudsman contacteren

Good luck

0 pluimen
mvda
Aspirant verkenner

Een bezoek aan de shop gedaan.. en men ging kijken want duidelijk een probleem waarvan wij de oorzaak niet zijn. Een week verder wel nog geen antwoord. 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

hou ons op de hoogte @mvda 

Misschien nog eens naar de shop gaan om te zien of er nieuws is

0 pluimen
mvda
Aspirant verkenner

Ja , voor voltijds werkende mensen die een aankoop online doen omdat ze niet altijd tijd hebben om naar een shop te lopen en daar te staan wachten is dat niet evident he ;-). Dus ga ik eens bellen... in de hoop duidelijkheid te krijgen

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen