Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-08-22 16h18
Antwoorden: 4 antwoorden
Wij kopen online een nieuwe I-phone op 4/7/22 die we door vakantie pas na enkele weken uitpakken en opladen. nu blijkt deze iphone niet op te starten. Na wat heen en weer geloop , wordt de i-phone verstuurd naar orange naar technische dienst. Vandaag een mail ontvangen dat zij hebben vastgesteld dat ze het toestel niet kunnen opstarten (ja , dat wisten we dus ook al) en dat de garantie van apple blijkbaar verlopen is in maart 2021 !!!!!!!!!Geen garantie, kan niet gerepareerd worden, dus ja... als je de iphone terugwilt, moet je dan nog even betalen ook. een call met de klantendienst helpt niet veel verder dus mogen we weer naar de shop lopen. Iemand zoiets al ooit tegengekomen ? wettelijke garantie is hier dan toch van kracht ?
Dit ziet er mij een Dead on arrival uit Dead on arrival - Wikipedia
Normaal begint de garantie te lopen vanaf de datum van aankoop/levering.
Denk dat het uw probleem niet is dat de iphone ergens blijven liggen is vooraleer geleverd
Zou nog even met Orange contact opnemen en een weekje geduld hebben.
Daarna zou ik de ombudsman contacteren
Good luck
Een bezoek aan de shop gedaan.. en men ging kijken want duidelijk een probleem waarvan wij de oorzaak niet zijn. Een week verder wel nog geen antwoord.
hou ons op de hoogte @mvda
Misschien nog eens naar de shop gaan om te zien of er nieuws is
Ja , voor voltijds werkende mensen die een aankoop online doen omdat ze niet altijd tijd hebben om naar een shop te lopen en daar te staan wachten is dat niet evident he ;-). Dus ga ik eens bellen... in de hoop duidelijkheid te krijgen
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |