Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-03-25 13h03
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
5000 gebeld: gewoon inloggen meneer.
Met welke gegevens? Waar? Wat? Wie?
Iemand hier dat beter kan helpen dan de nimwits op 5000?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey @tokke ,
Als je zegt, de vrouw zonder streaming zetten gaan we niet doen doen, mag ik dan veronderstellen dat je al een lopende Netflix account hebt?
Het kan zijn als de internetinstallatie nog niet volledig afgewerkt is (administratief achter de schermen) dat daardoor de Netflix email nog niet werd verzonden om je te registreren.
Het was de administratie die wat vertraging had eerder 96uur ipv 48uur wachten. Bedankt voor je hulp!
Als nieuwe klant moet je 48 uur wachten vooraleer te registreren in de klantenzone
Je zilt een password moeten kiezen. Daarna kun je ook inloggen met itsme
Dus eerst 48 uur wachten vooraleer je te registreren
Daar gebeurt het : hier rechtsboven Klantenzone Welkom bij Orange
Hier wat info over de opties It's Netflix time! - Tribe
Good luck
Hey Wijze @Gregory
Bedankt voor de info.
Ter info, al van vorige week klant. Mobiele telefoons zijn ondertussen al 7 dagen actief.
Vast internet is dinsdag ochtend geactiveerd, > 52uur geleden dus 😋
Ik had wel al een account, waar ik met mijn nummer aan kon. Nu is dit toevallig net na mijn bericht hier gereset geweest (no idea why).
Dus nieuwe account aangemaakt onder het juiste email adres. En nu heb ik al wat meer toegang.
Nog wel geen idee hoe netflix gaat werken, enkel de mobiele telefoons zijn zichtbaar. Maar er is vooruitgang dus ga er niet wakker van liggen.
Eens ingelogd - de tab Mijn producten
Dan zie ik mijn mobiel abonnement, internet abonnement en tv
Gans onderaan: Voeg producten toe
Dan zie ik NetFlix
Lees in alle geval meer info Want ik zie vanaf 54.99 EUR/maand - is wat anders dan de prijzen hier It's Netflix time! - Tribe
Kunt ook rechtsreeks een abonnement afsluiten bij NetFlix denk ik - ik lees