Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-03-25 13h03
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
5000 gebeld: gewoon inloggen meneer.
Met welke gegevens? Waar? Wat? Wie?
Iemand hier dat beter kan helpen dan de nimwits op 5000?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey @tokke ,
Als je zegt, de vrouw zonder streaming zetten gaan we niet doen doen, mag ik dan veronderstellen dat je al een lopende Netflix account hebt?
Het kan zijn als de internetinstallatie nog niet volledig afgewerkt is (administratief achter de schermen) dat daardoor de Netflix email nog niet werd verzonden om je te registreren.
Hey @tokke ,
1. Heb je al Netflix? Login en paswoord ingeven in de box en je kan kijken...
2. Heb je al Netflix maar wil je deze gefactureerd zien via de Orange factuur?
Even inloggen op de klantenzone via Orange.be, ga naar Mijn producten, dan Netflix-plan wijzigen en selecteer het plan die je wenst.
Heb je Zen of Giga fiber, dan krijg je korting wanneer je het Standaard of Premium plan bij Netflix neemt. Heb je Start fiber of neem je Basic Netflix, dan gelden de normale prijzen zonder kortingen.
Vervolledig de aanvraag en je ontvangt na een korte periode een mailtje om je Netflix te registeren via Orange.
Het is zeer belangrijk dat je tijdens het registreren HETZELFDE emailadres/login van je reeds bestaande Netflixabonnement gebruikt. Zoniet, dan zal je abonnement op je éne emailadres blijven doorlopen en aangerekend worden terwijl er via Orange nog een aanrekening zal gebeuren voor een 2de abonnement.
3. Heb je nog geen lopend Netflix abonnement? Zie puntje 2, bij het registeren via de Orange email kun je dan zelf kiezen welk mailadres je gebruikt als login.
Waar kun je inloggen om Netflix te bekijken?
Druk op het Oranje vierkantje van de TV box, kies Netflix ...
Zie je geen Netflix staan? Kies dan Apps & Games en misschien kun je het daar terugvinden.
Ben je al lange tijd klant en heb je nog een decoder ipv TV box? Bellen naar de klantendienst, zeggen dat je een decoder hebt en dat je een TVbox wenst zodat je Netflix abonnement kan nemen en kan bekijken.
Zo, ik denk dat ik bijna alle mogelijke scenario's heb overlopen om je vraag met zeer beperkte info te beantwoorden 😅.
Edit: ik zie ondertussen dat er tijdens m'n bericht typen een nieuw bericht werd toegevoegd. (14u19)
Hey @Pletse
Bij mijn bestelling heb ik netflix toegevoegd gehad.
2xmobile medium
1x zen fiber + netflix (de vrouw zonder streaming zetten gaan we niet doen he)
In de klantezone zie ik voorlopig het volgende
Dus internet en netflix ontbreken nog om te beheren.
Ik heb ook niets ontvangen van orange om aan de slag te gaan met netflix.
Maar heb het vermoeden dat er wat vertraging op de overgang zit.
Hey @tokke ,
Als je zegt, de vrouw zonder streaming zetten gaan we niet doen doen, mag ik dan veronderstellen dat je al een lopende Netflix account hebt?
Het kan zijn als de internetinstallatie nog niet volledig afgewerkt is (administratief achter de schermen) dat daardoor de Netflix email nog niet werd verzonden om je te registreren.
Geen actief abonement op de moment. Tijdelijk (3 weken, jaja ik heb het al mogen horen...) opgezegd, en bij de bestelling van orange terug voor gekozen.
Ik vermoed ook dat het gewoon administratief moeizaam loopt.