Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-04-23 13h09
Antwoorden: 2 antwoorden
Hallo,
Deze ochtend kregen wij op onze tv de melding dat onze decoder geherformatteerd werd. We zijn nu al onze opnames en opnameinstellingen kwijt.
Heeft iemand hier ervaring mee? Moeten we de decoder best vervangen?
Bedankt!
Ik heb dit ook al 2 keer gehad.
Opnames haperen of
ik kan ze gewoon helemaal niet bekijken. Al 3 maal naar Orange gebeld hiervoor. Krijg elke keer dezelfde zever. 15 sec. Stekker uitrekken tandenstoker achteraan in steken stekker uittrekken en heel de boel terug opstarten. Neemt u even iets op, kan u het bekijken. Ja? Voila het is in orde.
Maar er juist niets in orde want een tijd later krijg je terug dezelfde problemen en dezelfde melding.
Maar de decoder vervangen doen ze niet hoor!!!
Dag @Charon ,
Als er iets fout loopt met de harde schijf dan zal de decoder deze herformatteren. Dit kan iets éénmaligs zijn door het vastlopen van de decoder maar kan ook wijzen op het begin van het falen van de harde schijf.
Ik zou zeggen, noteer even de datum van deze gebeurtenis en mocht je dit nogmaals tegen komen op korte termijn, bel dan even naar de klantendienst om dit te melden. Zij zullen je dan de nodige uitleg geven voor het eventueel vervangen van de decoder.