annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe smartphone voor abonnement

Topic gestart op: 16-11-21 14h04

Antwoorden: 12 antwoorden

Brusselman
Aspirant verkenner

Nieuwe smartphone voor abonnement

Hallo,

 

Ik ben al 10+ jaar klant bij orange maar wil graag een nieuwe smartphone "kopen" kan ik een korting (of nieuwe smartphone)krijgen als ik al zolang klant ben?

 

Mvg Niels

Labels (1)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Brusselman  schreef:

Hallo 

Ik beschik over het go plus abonnement (€20 per maand)

 

 


Dan is het kwestie van welke foon je wil aanschaffen. Goed rekenen. Ik ga een voorbeeld geven:

Je wil de Galaxy S21+. Die kost zonder abo afgerond € 1000. Met abo Go Plus, dat je reeds hebt kost die foon nog € 900. Doe je een upgrade naar bvb Go Unlimited dan kost die foon u nog € 800. Een verschil van € 100. maar aan abo wel een meerkost van € 240 per jaar.

Dan doe je na vijf maand reeds voordeel met uw huidig abo te behouden. Vooropgesteld dat dit abo u voldoende te bieden heeft.

Ga je voor een toestel uit de lagere categorie dan komt die SmartData in het spel. Ook telkens weer de berekening op twee jaar maken en dan uw conclusie trekken.

Veel rekenplezier😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Brusselman
Aspirant verkenner

Mijn max budget is 250 ,ik wil gewoon enen die goede camera veel geheugen heeft en niet vastloopt zoals mijn Xiaomi redmi 6 pro 😕

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Brusselman  schreef:

Mijn max budget is 250 ,ik wil gewoon enen die goede camera veel geheugen heeft en niet vastloopt zoals mijn Xiaomi redmi 6 pro 😕


Ik kan natuurlijk niet voor u kiezen, maar die € 250, dat is globaal genomen vermoed ik. Hier dan een voorbeeld: de Galaxy A32 5G met 128 GB geheugen.

  • Aankoop met behoud van uw huidig abo: € 129 plus 5 € per maand gedurende twee jaar voor de Smart Data 500 MB. 5 x 24 = € 120 geeft een totaal van € 249 waarvan de helft verspreid over 2 jaar.
  • Hetzelfde maar dan met Smart Data 1 GB: € 10 per maand extra maar aankoop "slechts" € 9. Dat komt neer op eveneens € 249 in totaal, maar slechts € 9 meteen te betalen en de rest (€ 240) gedurende twee jaar aan € 10 per maand

Hier heb je een link om dat eens te bekijken.

Heb je die € 250 meteen ter beschikking en kan je twee jaar lang iets extra bijdragen kan je natuurlijk een klasse hoger gaan.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Brusselman 

Een voorbeeldje van een klasse hoger is dan de Galaxy A52s 5G.

Die kost u dan bij aankoop € 259 plus dan twee jaar lang €5 per maand aan Smart Data 500 MB.

Hier een link om eens te bekijken.

Dit zijn uiteraard maar voorbeelden. Aan u om de hele lijst te bekijken en uw eigen rekensom te maken.

Veel rekenplezier en alvast gefeliciteerd met uw nieuwe foon 😀

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Brusselman
Aspirant verkenner

Allright thx voor de moeite!!

Dus het totaalbedrag dat boven staat is al incl mijn bestaande abonnement?

 

Groetjes

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen