annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuw lid van orange. GEEN BEREIK

Topic gestart op: 14-10-21 11h33

Antwoorden: 5 antwoorden

karo
Aspirant verkenner

Nieuw lid van orange. GEEN BEREIK

Hallo,

Ik heb een telefoon nummer bij Orange aangevraagd, heb gevraagd mijn gsm nummer te behouden.

Ik heb de simkaart toegekregen en die steekt in mijn gsm maar ik blijk geen netwerk te hebben?

Dus niets werkt; bellen, sms'en, internet..

Ik kan ook geen netwerk selecteren.

Ik ben momenteel in het buitenland en kan dus orange zelf ook niet contacteren gezien dit ENKEL via bellen kan (of in hun shop) helaas geen emailadres of klantendienst via de website.. 

Kan iemand van jullie me misschien verder helpen?

Bedankt!

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Josette
Wijze
Wijze

 

Tagnieuw.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

@karo 

Vermits je hier iets kan posten heb je internet. En als je internet hebt kan je Orange ook bereiken /contacteren via messenger.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  

Dat klopt wat je zegt enkel zal de klantendienst geen activering doen van de simkaart. Dit dient een klant altijd zelf te doen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
MustafaY
Moderator
Moderator

@patrick2 Ik zal ineens ook de activatielink toevoegen: 

https://www.orange.be/nl/simactivation

Leden met de meeste pluimen