Profiel van karo

Apprenti pisteur

 • 

2 Berichten

Nieuw lid van orange. GEEN BEREIK

Hallo,

Ik heb een telefoon nummer bij Orange aangevraagd, heb gevraagd mijn gsm nummer te behouden.

Ik heb de simkaart toegekregen en die steekt in mijn gsm maar ik blijk geen netwerk te hebben?

Dus niets werkt; bellen, sms'en, internet..

Ik kan ook geen netwerk selecteren.

Ik ben momenteel in het buitenland en kan dus orange zelf ook niet contacteren gezien dit ENKEL via bellen kan (of in hun shop) helaas geen emailadres of klantendienst via de website.. 

Kan iemand van jullie me misschien verder helpen?

Bedankt!

Super User

 • 

11.1K Berichten

@karo  

Ten aller eerste heb je twee keer dezelfde topic gemaakt wat helemaal niet nodig is. Dit brengt onnodige topics en je hebt je vraag al gesteld dus is totaal zinloos. 

Ten tweede je simkaart kan je enkel activeren als je in België bent op het Orange netwerk. Dus een activering in het buitenland zal niet gaan. Dit is nu eenmaal zo bij elke operator dat je op hun netwerk een activatie dient te doen. Dit ook om hun simkaart te herkennen en dat je het ook 'legaal' doet en dat ze weten wie je bent. 

Super User

 • 

7.2K Berichten

@karo 

Vermits je hier iets kan posten heb je internet. En als je internet hebt kan je Orange ook bereiken /contacteren via messenger.

Super User

 • 

11.1K Berichten

@Cdt24801  

Dat klopt wat je zegt enkel zal de klantendienst geen activering doen van de simkaart. Dit dient een klant altijd zelf te doen. 

Chef guérisseur

 • 

210 Berichten

@patrick2 Ik zal ineens ook de activatielink toevoegen: 

https://www.orange.be/nl/simactivation

Super User

 • 

8.1K Berichten

 

Tagnieuw.jpg

Loading...