Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-11-21 14h04
Antwoorden: 12 antwoorden
Hallo,
Ik ben al 10+ jaar klant bij orange maar wil graag een nieuwe smartphone "kopen" kan ik een korting (of nieuwe smartphone)krijgen als ik al zolang klant ben?
Mvg Niels
@Brusselman schreef:
Hallo
Ik beschik over het go plus abonnement (€20 per maand)
Dan is het kwestie van welke foon je wil aanschaffen. Goed rekenen. Ik ga een voorbeeld geven:
Je wil de Galaxy S21+. Die kost zonder abo afgerond € 1000. Met abo Go Plus, dat je reeds hebt kost die foon nog € 900. Doe je een upgrade naar bvb Go Unlimited dan kost die foon u nog € 800. Een verschil van € 100. maar aan abo wel een meerkost van € 240 per jaar.
Dan doe je na vijf maand reeds voordeel met uw huidig abo te behouden. Vooropgesteld dat dit abo u voldoende te bieden heeft.
Ga je voor een toestel uit de lagere categorie dan komt die SmartData in het spel. Ook telkens weer de berekening op twee jaar maken en dan uw conclusie trekken.
Veel rekenplezier😉
Mijn max budget is 250 ,ik wil gewoon enen die goede camera veel geheugen heeft en niet vastloopt zoals mijn Xiaomi redmi 6 pro 😕
@Brusselman schreef:
Mijn max budget is 250 ,ik wil gewoon enen die goede camera veel geheugen heeft en niet vastloopt zoals mijn Xiaomi redmi 6 pro 😕
Ik kan natuurlijk niet voor u kiezen, maar die € 250, dat is globaal genomen vermoed ik. Hier dan een voorbeeld: de Galaxy A32 5G met 128 GB geheugen.
Hier heb je een link om dat eens te bekijken.
Heb je die € 250 meteen ter beschikking en kan je twee jaar lang iets extra bijdragen kan je natuurlijk een klasse hoger gaan.
Een voorbeeldje van een klasse hoger is dan de Galaxy A52s 5G.
Die kost u dan bij aankoop € 259 plus dan twee jaar lang €5 per maand aan Smart Data 500 MB.
Hier een link om eens te bekijken.
Dit zijn uiteraard maar voorbeelden. Aan u om de hele lijst te bekijken en uw eigen rekensom te maken.
Veel rekenplezier en alvast gefeliciteerd met uw nieuwe foon 😀
Allright thx voor de moeite!!
Dus het totaalbedrag dat boven staat is al incl mijn bestaande abonnement?
Groetjes
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |