annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe smartphone voor abonnement

Topic gestart op: 16-11-21 14h04

Antwoorden: 12 antwoorden

Brusselman
Aspirant verkenner

Nieuwe smartphone voor abonnement

Hallo,

Ik ben al 10+ jaar klant bij orange maar wil graag een nieuwe smartphone "kopen" kan ik een korting (of nieuwe smartphone)krijgen als ik al zolang klant ben?

Mvg Niels

Labels (1)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Brusselman  schreef:

Allright thx voor de moeite!!

Dus het totaalbedrag dat boven staat is al incl mijn bestaande abonnement?

Groetjes

Ik weet niet of ik u correct begrijp, maar zoals ik het interpreteer is het antwoord neen.

De cijfers die je op de Orange website kan vinden en waar ik dus enkele voorbeelden uit gehaald heb, zijn exclusief het abo.

Voor de A32 5G betekent dat dus: € 129 aankoop plus twee jaar lang maandelijks € 5 extra voor de Smart Data 500 MB. Daar komt dan natuurlijk per maand € 20 bij voor uw abo.

Voor de A52s 5G vertaalt zich dat in € 259 plus twee jaar lang € 5 voor de Smart Data 500 MB. Ook daar komt dan nog eens € 20 per maand bovenop voor uw abo.

Dit enkel om mijn voorbeelden te illustreren. Neem je een andere Smart Data wijzigen die cijfers natuurlijk. Met uitzondering van uw € 20 voor uw abo, die moet je er altijd nog eens bijtellen. Al die cijfers op de website hebben puur betrekking op de aankoop van de foon. Het abo, gelijk welk dat is, komt daar steeds nog eens bovenop.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Brusselman
Aspirant verkenner

Ok thx voor de info!!

Weet je toevallig welk merk ik het best zou nemen ,Oppo of Samsung?

Zoek een phone die wat ram geheugen heeft deftige foto's neemt en makkelijk werkt

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Brusselman 

Dat is ieder zijn smaak en goesting ... Ik heb nog nooit een Oppo gehad en heb nu mijn vierde Samsung. Ik ben daar tevreden over, zowel handelbaarheid, opslag (64 GB), 4 GB RAM, als kwaliteit foto's. Moet er wel bijzeggen dat ik geen "amateurfotograaf" ben, dus ik ben vrij snel tevreden over de kwaliteit van de foto's.

Ik doe wel niet mee aan "ieder jaar een nieuwe", Ik heb een Galaxy S8, uitgekomen in 2017 en heb hem zelf bijna drie jaar. je ziet, het hoeft niet het allernieuwste snufje te zijn voor mij.

Voor mezelf zal de volgende (zolang de S8 functioneert zal dat niet al te snel zijn) waarschijnlijk weer een Samsung zijn, maar zeg nooit nooit ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen