annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oplichting met Galaxy S20 toestellen door Orange?

Topic gestart op: 07-04-20 08h47

Antwoorden: 20 antwoorden

Dinosaur
Ervaren verkenner

Oplichting met Galaxy S20 toestellen door Orange?

Meer dan 2 weken geleden heb ik een S20 besteld op een bestaand abo en met overschakelen naar domiciliëring... Aanpassen van contract ging snel en de betaling ging ook snel van mijn rekening.

Daarna begonnen de problemen. Ik heb ondertussen al om de twee dagen gebeld maar het enige wat ze zeggen is dat er een dossier opgemaakt is en dat ze niet meer kunnen vertellen. Elke keer verzekeren ze me dat ze gaan terugbellen, maar dit gebeurt nooit... Ondertussen na meer dan 2 weken nog steeds geen GSM en geen oplossing door Orange. Schandalig!

Ik lees op internet dat in niet de enige ben die zo opgelicht wordt blijkbaar... 

Labels (2)
20 ANTWOORDEN 20
Dinosaur
Ervaren verkenner

Ik heb geen FB. Ik heb via Twitter al geprobeerd maar veel verder komen we daar ook niet. Ik kan het aantal keren dat ik gebeld heb ondertussen niet meer op 1 hand tellen dus je zou denken dat er toch ondertussen al iets uit de bus zou gekomen zijn... Niets is minder waar.

De GSM is al lang geleden betaald en er werd me beloofd dat deze 2 weken geleden ongeveer in de bus zou zitten (meer dan genoeg op stock!).

Dus ik heb betaald voor iets dat ik niet gekregen heb EN men kan niet zeggen wat er aan de hand is... Ik voel me stilaan opgelicht...

En ik ben duidelijk niet de enige die met deze praktijken te maken krijgt. 

 

patrick2
Wijze
Wijze

@Dinosaur  opgelicht is iets totaal anders in mijn ogen hier is er iets verkeerd met uw levering / bestelling dat is iets heel anders. Als Orange een dossier heeft aangemaakt wil dat zeggen dat ze er dus mee bezig zijn. Ze moeten weten en bekijken waar het fout gegaan kan zijn. Was er wel stock ? want u zegt dat er stock genoeg was maar u weet hun voorraad niet en door die Corona crisis er tussen door kan die stock rap er door zijn. De eerdere pre orders er wel als eerste door en ze kunnen het misschien ook zeggen om u wat te kalmeren. Is er toch niet iets fout gegaan bij de Bpost zelf ? dat soort vragen worden door gegeven. Weet dat het vervelend is want u heeft  betaald voor uw product en dat product heeft u niet. Of wel moet je nog geduld hebben of wel kan je nog eens bellen of via twitter bericht sturen. Dat zijn voor nu de optie's of je gaat wachten en misschien hopen dat het vandaag opgelost is. Meer kunnen we hier ook niet doen , wij zijn allemaal net zo goed klant hier. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Dinosaur
Ervaren verkenner

Ik heb misschien al 10 keer gebeld en via Twitter kunnen ze me ook niets zeggen. Er waren nog meer dan 1000 toestellen op stock dus het was geen probleem... Verkopen en betalen gaat altijd vlotjes bij Orange. Maar leveren of helpen als er iets fout gaat dat lukt precies niet.

Het is niet voor niets dat het internet vol staat met verhalen over de onkunde van de klantendienst. Nu heb ik ook aan den lijve gevoeld waarom... 

patrick2
Wijze
Wijze

@Dinosaur  dit heeft niks met de klantendienst zelf te maken. Die op de klantendienst werken doen hun werk en meer kunnen die niet doen die hebben niks te maken met wel of geen stock en kunnen ook enkel dossiers op maken om het opgelost te krijgen. Het is dus voor een andere dienst binnen Orange om dit na te kijken. 

Weet dat als ze zeggen 1000 op stock dat het ook niet hoeft te zijn. Stock is niet te controleren bij de klantendienst , en ik spreek uit ervaring. Dat is maar een moment opname wat ze zien want dat veranderd elke keer weer. De daadwerkelijke stock kan elders nagezien worden. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Dinosaur
Ervaren verkenner

Als het zo simpel is, waar wacht ik dan al bijna 2 weken totdat die andere klantendienst mij terug belt? Elke keer beloven dat ze me gaan terugbellen en daar komt niets van. De mensen wat aan het lijntje houden ja, dat lukt, maar voor een deftige oplossing zorgen, Ho maar!

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen