annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oplichting met Galaxy S20 toestellen door Orange?

Topic gestart op: 07-04-20 08h47

Antwoorden: 20 antwoorden

Dinosaur
Ervaren verkenner

Oplichting met Galaxy S20 toestellen door Orange?

Meer dan 2 weken geleden heb ik een S20 besteld op een bestaand abo en met overschakelen naar domiciliëring... Aanpassen van contract ging snel en de betaling ging ook snel van mijn rekening.

Daarna begonnen de problemen. Ik heb ondertussen al om de twee dagen gebeld maar het enige wat ze zeggen is dat er een dossier opgemaakt is en dat ze niet meer kunnen vertellen. Elke keer verzekeren ze me dat ze gaan terugbellen, maar dit gebeurt nooit... Ondertussen na meer dan 2 weken nog steeds geen GSM en geen oplossing door Orange. Schandalig!

Ik lees op internet dat in niet de enige ben die zo opgelicht wordt blijkbaar... 

Labels (2)
20 ANTWOORDEN 20
patrick2
Wijze
Wijze

@Dinosaur  er wordt wel gezocht naar een oplossing en die zal er ook komen. Maar er moet wel bekeken worden waar de oorzaak ligt en bij wie de fout ligt. Ligt het aan Orange of ligt het aan de Bpost die voor je leveringen zorgt. Er kan altijd wel ergens iets fout lopen , nu weet ik niet hoe je zou reageren als je bij Bol.com dezelfde bestelling had gedaan en het komt na drie weken niet binnen. Die gaan ook dossiers maken en het uitzoeken en dan heb je ook niet direct een oplossing. Ik weet dat het om veel geld gaat het is geen 5 euro maar dat beseffen hun zich ook. 

De 'andere' klantendienst is de achterliggende technische dienst waar ze het heen sturen , de tweede of de derde lijn. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Dinosaur
Ervaren verkenner

Ze hebben ondertussen gezegd dat hij NOG STEEDS niet verstuurd is. Dus de fout ligt wel degelijk bij Orange.

Als Bol of Coolblue zo nonchalant was met hun klanten en communicatie dan zouden ze niet meer bestaan. Het is schandalig hoe slecht dit is bij Orange... 

Dit is trouwens niet de eerste farce die ik met hun aan de hand heb dus ben ik zeker wat minder begrijpend deze keer.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

 @Dinosaur  het is jammer dat je een heel slechte ervaring hebt op deze manier. 

Wij hebben ook geen idee wat nog te doen wij kunnen ook niks doen hier omdat we ook klant zijn. @Totem  of @NelsonM is er iets wat jullie nog kunnen betekenen om het eventueel opgelost te krijgen? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Als jij zo vriendelijk bent tegen hun, zoals de manier waarop je hier je berichten schrijft

kan ik geloven dat je een slechte ervaring hebt.

Probeer lief en vriendelijk te zijn die mensen doen ook hun werk.

Succes nog.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Dinosaur
Ervaren verkenner

Vindt u het raar dat mensen na 2 weken aan het lijntje gehouden te worden en flagrante leugens te horen te krijgen (hij is al verstuurd hoort meneer...) wat onvriendelijk worden om een GSM van 800eur die ze achter houden?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen