Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-04-20 08h47
Antwoorden: 20 antwoorden
Meer dan 2 weken geleden heb ik een S20 besteld op een bestaand abo en met overschakelen naar domiciliëring... Aanpassen van contract ging snel en de betaling ging ook snel van mijn rekening.
Daarna begonnen de problemen. Ik heb ondertussen al om de twee dagen gebeld maar het enige wat ze zeggen is dat er een dossier opgemaakt is en dat ze niet meer kunnen vertellen. Elke keer verzekeren ze me dat ze gaan terugbellen, maar dit gebeurt nooit... Ondertussen na meer dan 2 weken nog steeds geen GSM en geen oplossing door Orange. Schandalig!
Ik lees op internet dat in niet de enige ben die zo opgelicht wordt blijkbaar...
Ik begrijp uw frustratie ten volle, maar grof worden heeft zelden positief resultaat. En al zeker niet in de huidige omstandigheden.
Maar nogmaals, ik begrijp u helemaal en voel met u mee. Hopelijk komt het snel in orde.
Meer kan ik helaas niet voor u betekenen, zoals je wellicht weet zijn wij hier allemaal ook maar gewone Orange klanten en kunnen dus niks doen aan een specifiek klantendossier.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
3 | |
2 | |
2 | |
2 |