annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oplichting met Galaxy S20 toestellen door Orange?

Topic gestart op: 07-04-20 08h47

Antwoorden: 20 antwoorden

Dinosaur
Ervaren verkenner

Oplichting met Galaxy S20 toestellen door Orange?

Meer dan 2 weken geleden heb ik een S20 besteld op een bestaand abo en met overschakelen naar domiciliëring... Aanpassen van contract ging snel en de betaling ging ook snel van mijn rekening.

Daarna begonnen de problemen. Ik heb ondertussen al om de twee dagen gebeld maar het enige wat ze zeggen is dat er een dossier opgemaakt is en dat ze niet meer kunnen vertellen. Elke keer verzekeren ze me dat ze gaan terugbellen, maar dit gebeurt nooit... Ondertussen na meer dan 2 weken nog steeds geen GSM en geen oplossing door Orange. Schandalig!

Ik lees op internet dat in niet de enige ben die zo opgelicht wordt blijkbaar... 

Labels (2)
20 ANTWOORDEN 20
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Dinosaur 

Ik begrijp uw frustratie ten volle, maar grof worden heeft zelden positief resultaat. En al zeker niet in de huidige omstandigheden.

Maar nogmaals, ik begrijp u helemaal en voel met u mee. Hopelijk komt het snel in orde.

Meer kan ik helaas niet voor u betekenen, zoals je wellicht weet zijn wij hier allemaal ook maar gewone Orange klanten en kunnen dus niks doen aan een specifiek klantendossier.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen