annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange tv box geluid

Topic gestart op: 08-06-22 11h46

Antwoorden: 22 antwoorden

kette
Gewaardeerd verkenner

Orange tv box geluid

Ik heb sinds kort de nieuwe orange tv box. Mijn geluid loopt niet meer synchroon bij tv kijken /vrt nu / ...

 

Als ik vrt nu kijk en stream via de gsm naar onze chromecast loopt alles wel mooi synchroon. Maar als ik dus de tv box gebruik niet. Het is dus echt de tv box die dit probleem geeft.

Labels (1)
0 pluimen
22 ANTWOORDEN 22
kette
Gewaardeerd verkenner

Hoi Marc. Nog steeds niks... ze sturen liever reclame rond dan aan oplossingen te werken heb ik soms het idee.

0 pluimen
kette
Gewaardeerd verkenner

Hoi Marc, ik heb hier nog geen oplossing voor. Als dit met een komende update niet opgelost geraakt gaat Orange weer de deur uit.

0 pluimen
KURT-DS
Gewaardeerd verkenner

Is in principe bij te stellen. Via Systeem - Audio - Audio uitgang - SPDIF - vervolgens kan je via de - en/of + toets de vertraging /synchronisatie bijstellen.

Succes !

www.colortv.be 

kette
Gewaardeerd verkenner

Werkt niet, ook al geprobeerd 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@kette 

Je kan eens proberen de tv box eens uit te zetten en opnieuw te herstarten maar ook je modem. 

Eerst trek je de stekker uit van de tv box en dan ga je naar de modem. Trek daar de stekker van uit  en na een minuut herstart je die. Aks je terug internet heb dan steek je pas de stekker van de tv box terug in en laat je die opstarten. Check dan eens welk resultaat dat geeft. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen