annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange tv box geluid

Topic gestart op: 08-06-22 11h46

Antwoorden: 22 antwoorden

kette
Gewaardeerd verkenner

Orange tv box geluid

Ik heb sinds kort de nieuwe orange tv box. Mijn geluid loopt niet meer synchroon bij tv kijken /vrt nu / ...

 

Als ik vrt nu kijk en stream via de gsm naar onze chromecast loopt alles wel mooi synchroon. Maar als ik dus de tv box gebruik niet. Het is dus echt de tv box die dit probleem geeft.

Labels (1)
0 pluimen
22 ANTWOORDEN 22
kette
Gewaardeerd verkenner

Hi Gregory,

 

Ik heb het probleem alleen als ik via de orange decoder kijk. Niet als ik vb netflix of via playstation etc kijk. Het ligt dus niet aan de soundbar, maar aan orange. Met de vorige orange decoder ook geen problemen gehad. Enkel met het nieuwe type nu.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Overloop de stappen even in de link @kette 

Die hier had ook enkel het probleem als hij via de decoder keek - en toch opgelost

Je moet even zoeken en de juiste combinatie/instellingen vinden

Het is een kwestie - als ik goed begrijp  - van het decoderen van het beeld en het decoderen van de klank - het ene is vroeger gedaan dan het ander of het gedecodeerde wordt niet op hetzelfde moment doorgestuurd

Try it Fix audio delay on your sound bar and enjoy your TV | Popular Science (popsci.com)

 

En ter info - ik heb heb dat probleem niet

 

 

0 pluimen
Marct
Gewaardeerd verkenner

Nog steeds geen beterschap met het geluid. Hier moet toch een oplossing voor zijn, want dit is echt vervelend en Orange-onwaardig!

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen