Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-09-23 18h50
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Door een technisch probleem met mijn smartphone is mijn SIM kaart geblokkeerd geraakt. Ik heb mijn PUK code nodig, en die zou ik online moeten kunnen vinden (er staan enkele voorbeelden op dit forum), maar bij mij lukt dit niet. Onder Mijn Toestellen zie ik volgende keuzes:
De eerste linkt heb ik niet geprobeerd, bij de twee andere krijg ik een foutmelding.
Misschien speelt dit een rol: ik heb een abonnement voor zelfstandigen (Orange Go Plus). Klantendienst kan ik blijkbaar enkel telefonisch bereiken, maar dat gaat nu dus niet lukken...
Trouwens: dit forum werkt helemaal niet goed in Firefox, ik heb een andere browser moeten gebruiken om deze vraag te kunnen stellen.
Met vriendelijke groeten,
Sam
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wanneer het op uw klantenpagina niet lukt, er zijn nog mogelijkheden om uw PUK code te kennen:
Net even gecheckt, vroeger stond die functie er inderdaad wel bij zelfstandige maar nu blijkbaar niet meer 😅.
Wanneer het op uw klantenpagina niet lukt, er zijn nog mogelijkheden om uw PUK code te kennen:
Kaartje niet meer teruggevonden, er zit dus niet veel anders op dan naar een Orange shop te gaan.
Dag @SamL ,
Mijn manier al eens geprobeerd?
Dag @Pletse ,
Ik heb niet geprobeerd te bellen, want ik ken niemand met een Orange abonnement (of toch niet voor zover ik weet). En ik geef @Cdt24801 gelijk: het zou echt niet ok zijn dat om het even wie mijn PUK code kan opvragen.
Trouwens: ook in de Orange shop daarnet werd er geen identiteitscontrole gedaan. Wat betekent dat je dus gewoon een gestolen telefoon daar kan laten deblokkeren! 😦
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 |