Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-10-22 14h56
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hier gaat de klantendienst niks aan kunnen doen.
Dit is een code die je toestel zelf vraagt en die code komt niet bij Orange vandaan. In dit geval kun je niks anders doen dan een hard reset geven aan je toestel. dat betekend toestel leeg en alles er af wat er op stond een andere manier is er niet.
toestel resetten via recovery mode:
1. Sluit je telefoon af en wacht een paar seconden.
2. Houd de Volume Up en Powerknop ingedrukt tot dat je in de bootloader zit.
3. Navigeer met de volume knoppen naar 'Wipe data /factory reset' en bevestig met de Powerknop.
4. Navigeer weer met de volume knoppen naar 'Wipe data /factory reset' en bevestig met de Powerknop.
5. Je toestel wordt nu gereset
hoi dank u maar het heeft niks met pin of puk te zien. Het is een 'herstelcode' weet ik ondertussen, dat ik nodig heb, maar ik kan de telefoon dus NIET gebruiken ondertussen. Iedereen geeft enkel raad door te bellen met de klantendienst, ik kan niet bellen nu.
Hier gaat de klantendienst niks aan kunnen doen.
Dit is een code die je toestel zelf vraagt en die code komt niet bij Orange vandaan. In dit geval kun je niks anders doen dan een hard reset geven aan je toestel. dat betekend toestel leeg en alles er af wat er op stond een andere manier is er niet.
toestel resetten via recovery mode:
1. Sluit je telefoon af en wacht een paar seconden.
2. Houd de Volume Up en Powerknop ingedrukt tot dat je in de bootloader zit.
3. Navigeer met de volume knoppen naar 'Wipe data /factory reset' en bevestig met de Powerknop.
4. Navigeer weer met de volume knoppen naar 'Wipe data /factory reset' en bevestig met de Powerknop.
5. Je toestel wordt nu gereset
dank je Patrick, daar vreesde ik al voor. Bedankt voor de moeite dit te posten.
Dus toch een nieuwe kopen dan. Dat is de oplossing voor mij. Als ge toch alles kwijt zijt en opnieuw moet beginnen..
Dat is een keus die je zelf maakt daar kan ik geen info over geven.
Ja dat je alles kwijt bent staat voor op en bij een nieuw toestel moet je ook alles opnieuw instellen. Maar die keus maak je zelf en maak een goede keus als je een ander toestel wil kopen , eentje die wel goede en lange ondersteuning krijgt.