Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-02-20 17h11
Antwoorden: 20 antwoorden
Ik had enkele vraagjes over jullie E-Sim.
Mijn smartphone is een pixel 3xl. Als ik de website volg dan zou een medewerker in een orange shop mij een QR code genereren die ik dan kan scannen.
Ik vind echter nergens die optie terug. Ik kan enkel een nieuw mobiel netwerk toevoegen door een E-Sim te 'downloaden' er is geen sprake van een QR scan. Tenzij dit enkel werkt als er effectief een SIM van Orange al aanwezig is in het toestel. (Heb mijn abonnement pas eergisteren aangevraagd).
Op mijn pixel 2 (met Android 10) krijg ik enkel die optie (gegeven dat ontwikkelaarsopties aanstaan)
Wil dat dan ook zeggen dat er toch een fysische sim aanwezig moet zijn?
Moet nog naar de orange shop 😄 ik vraag het daar wel en laat iets weten
Heb dat zelfs nog niet gevraagd.. was beetje in choque door de ontkenning 😄
Net langs geweest.
Verkoper beweerde eerst dat het niet ging op een pixel.. ook al staat het zo op de website..
Maar na een telefoontje wou hij het proberen .
Kon me echter nog niet opzoeken in het systeem omdat ik net klant ben... Soit.. to be continued on maandag
@MathiB ik heb toch even mijn visual voicemail terug actief gemaakt. Zodra ik bevestiging heb zal ik zien of het werkt op de Iphone. Jammer genoeg kan ik Android niet testen omdat ik geen compatibele gsm ervoor heb. Om nu die S20 speciaal ervoor te kopen is wat ver gezocht he 🙂
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |