Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-02-20 17h11
Antwoorden: 20 antwoorden
Ik had enkele vraagjes over jullie E-Sim.
Mijn smartphone is een pixel 3xl. Als ik de website volg dan zou een medewerker in een orange shop mij een QR code genereren die ik dan kan scannen.
Ik vind echter nergens die optie terug. Ik kan enkel een nieuw mobiel netwerk toevoegen door een E-Sim te 'downloaden' er is geen sprake van een QR scan. Tenzij dit enkel werkt als er effectief een SIM van Orange al aanwezig is in het toestel. (Heb mijn abonnement pas eergisteren aangevraagd).
Op mijn pixel 2 (met Android 10) krijg ik enkel die optie (gegeven dat ontwikkelaarsopties aanstaan)
Wil dat dan ook zeggen dat er toch een fysische sim aanwezig moet zijn?
Heb eens gebeld met de voicemail maar deze is na verandering naar E-sim volledig uitgeschakeld. Dus ik zal de klantendienst moeten bellen om deze terug aan te zetten. Beetje vreemd allemaal maar goed dat is voor na het weekend eens te doen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |