Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-01-22 23h53
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Ik ben hier pas nieuw, en ben wanhopig op zoek naar een hulp. Voor het eerst.
Ik ben al 20 jaar klant bij Mobistar, en dan Orange. Met hetzelfde nummer en enkele opties zoals een extra surf-kaartje voor de tablet. Uiteraard steeds de factuur correct betaald. Maar plots, zonder aanleiding, zonder aankondiging, zonder reden werd vanmiddag mijn GSM lijn en alle opties onderbroken. Niets werkt nog. Geen 4G, geen GSM, lijn dood !
Een telefoontje, eerst naar de populaire 0800 lijn, en daarna naar de 02/7459500 leverde enkel (na 30 minuten wachten) als resultaat dat er waarschijnlijk een vergissing is gebeurd.
Onterecht werd mijn gsm lijn gedeactiveerd, maar ze hebben zich daar in gebroken Nederlands voor geëxcuseerd, en nog een keer sorry en nog een sorry. Maar de lijn opnieuw activeren bleek onmogelijk. Eenmaal gedeactiveerd is opnieuw in gebruik stellen blijkbaar onmogelijk. Ik heb lak aan al die technische uitleg. Ik wil mijn GSM-lijn weer terug! Ik heb niet gevraagd om hem te schrappen. En iedereen kan fouten maken, akkoord, maar dan moet je ze wel weer herstellen. En dat blijkt nu net onmogelijk. En nog een keer sorry !!! Maar ondertussen heb ik geen telefoonlijn, en loop ik volledig machteloos tegen die muur van 0800- klantendienst aan. Wie weet raad? Tot wie zal ik mij wenden? Hoe kan ik mijn onterecht afgesloten lijn terugkrijgen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Is ondertussen opgelost. Niet op de normale weg, maar met de bokshandschoenen aan.
Ik heb het geluk gehad "iemand" uit de buurt te vinden die "iemand" kent, en die er wel eens een hele dikke "iemand" zou tegenaan zetten. En dan is zo'n onmogelijk probleem binnen enkele tellen opgelost. Ieder trekt zijn plan op zijn eigen manier natuurlijk. Het blijft echter jammer dat de klantendienst niet verder komt dan in gebrekkig Nederlands te vertellen dat het niet mogelijk is en dat het hun spijt. Toch bedankt aan de reageerders op deze vraag. Ik heb meteen een goede ervaring met dit forum.
Bedankt mensen
@bennichoe goedenavond,
jammer dit te lezen, ergens zal er toch een oorzaak zijn.
Probeer nr 5000 eens te telefoneren.
Of neem via FB- Messenger contact op met je gegevens.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |