Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-03-20 15h24
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik kan de Pukcode niet op mijn GSM inbrengen om mijn SIM kaart te deblokkeren. Hij vraagt de PIN code en dat is niet juist.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
Je hebt 3 pogingen voor de PIN in te geven, nadien vraagt men de PUK. Na de PUK correct in te geven kan je zelf een willekeurige nieuwe PIN ingeven en deze dien je te herhalen. Voor de PUK code heb je 8 pogingen.
Indien deze allemaal zijn opgebruikt moet je een nieuwe simkaart aanvragen.
Weet je de PUK code niet kan je deze altijd via de klantendienst (5000) verkrijgen indien je met een nummer belt die bij Orange is of naar 0800 35 177 met een niet-Orange nummer
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
@yves03 Als je tien keer de verkeerde gebruikt hebt zal je kaart volledig geblokkeerd worden maar ook je nummer. Dus als je merkt dat het na een aantal pogingen niet lukt neem zeker contact op met de klantendienst , wachttijd is langer als normaal. Maar je kan het ook via messenger sturen en deze zullen dat direct voor je nakijken.
@yves03 schreef:
wat gebeurd er als je een verkeerde pukcode inbrengt?
Als je dat dus één of twee keer doet is er niks aan de hand. Maar wel hoog tijd om uw correcte PUK code op te zoeken ... of misschien een brilleke aanschaffen 😋
@yves03 voor je puk code kan je ook altijd in je klantenzone kijken. Inloggen -kies je toestellen - dan staat er je pincode vergeten - klik daarop en je ziet je pukcode.
Je dient erna wel een nieuwe pincode aan te maken je oude kan je niet meer gebruiken dat is wel belangrijk te weten.
wat gebeurd er als je een verkeerde pukcode inbrengt?
@yves03 schreef:
wat gebeurd er als je een verkeerde pukcode inbrengt?
Als je dat dus één of twee keer doet is er niks aan de hand. Maar wel hoog tijd om uw correcte PUK code op te zoeken ... of misschien een brilleke aanschaffen 😋
@yves03 Als je tien keer de verkeerde gebruikt hebt zal je kaart volledig geblokkeerd worden maar ook je nummer. Dus als je merkt dat het na een aantal pogingen niet lukt neem zeker contact op met de klantendienst , wachttijd is langer als normaal. Maar je kan het ook via messenger sturen en deze zullen dat direct voor je nakijken.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 |