Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-09-18 17h59
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo allemaal,
ik kocht mijn simkaart aan in 2017.
Nu er staat al heel lang overal waar ik kom Mobistar aan mijn scherm en min APN instellings staan ingesteld op mobistar internet en mobistar MMS.
Ik wil dit weg.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@LG Als u naar een orange shop gaat kan u de simkaart kosteloos in ruilen . Maar uw instellingen zoals ze nu staan werken exact hetzelfde natuurlijk als Mobistar. Mijn instellingen staan ook op Mobistar en aangezien het enkel een naams verandering is geweest gaan de instellingen op Mobistar blijven staan vrees ik.
@LG Als u naar een orange shop gaat kan u de simkaart kosteloos in ruilen . Maar uw instellingen zoals ze nu staan werken exact hetzelfde natuurlijk als Mobistar. Mijn instellingen staan ook op Mobistar en aangezien het enkel een naams verandering is geweest gaan de instellingen op Mobistar blijven staan vrees ik.
Op mijn smartfoon (abo, simkaart twee jaar oud) staat alles met Orange B, op mijn klassieke gewone GSM (prepaid, simkaart vele jaren oud)) staat ook alles met Orange.
Aan de ouderdom of jonge leeftijd van de simkaart gaat het dus niet liggen
Werkt allemaal feilloos. Waarom die heisa? Mij stoort het helemaal niet maar ik ben dan ook met mijn eerste GSM Mobistar klant van het eerste uur geweest en dus gewend aan die naam ....
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |