Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-06-20 09h46
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
toestel via klantendienst besteld en betaling uitgevoerd op 12 mei 2020.
Tot op heden 10 juni 202 nog steeds niets vernomen van Orange wanneer toestel geleverd wordt. Krijg wel reclame van Orange mbt nieuwe toestellen.
Maar waar is mijn toestel????
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@L-S_tribe beste wat je hiervoor doet is met het webcare team contact opnemen. Dat is via Messenger of Twitter , deze dienst zal dan je vraag tot de juiste dienst sturen en die gaan dat bekijken. Op het moment dat er een oplossing is zullen ze jou persoonlijk een bericht doen wat de oplossing is. Bellen naar de klantendienst zou ik niet doen je moet er dan wachten en dan ben je een uur verloren. Dus dat is het beste advies wat ik kan geven.
@L-S_tribe ja dat je geen kabaal gaat maken oke maar je kan ook wel zeggen waar het op staat zonder kabaal te maken. Want ik vind het een belofte die ze doen dat je mag opkomen en dan alsnog krijg je geen hulp. Dat vind ik niet netjes ik zou dan wel gezegd hebben , ik kom speciaal hier voor opgereden , 30 KM en je helpt mij niet ? Hier ga ik een klacht voor neerleggen. Zo simpel zou ik reageren. Het was niet voor je plezier dat je gaat he het is niet om even te komen kijken voor een nieuwe gsm het is wel een dergelijk probleem. Zou toch een mail sturen of eens bellen en dan daar het eens uitleggen , voel je niet verplicht natuurlijk maar het kan misschien wel helpen. Ook om te voorkomen dat dit in de toekomst nog gebeurd naar andere klanten toe. Hier een linkje erbij hoe contact te zoeken en nogmaals voel je niet verplicht dit te doen.
De zoveelste hier, die zijn/haar toestel nog niet heeft ontvangen. Dit kan toch niet meer. Orange moet hier echt iets aan doen. Eventueel een stop op online verkoop zodat ze zich kunnen focussen op de lopende bestellingen. Dan is de werkdruk minder. Betaling na levering of bij levering zouden ze ook beter invoeren. Sommige webshops doen dat.
Ik zou zelfs zeggen: de duurdere toestellen überhaupt niet meer online kopen. Want buiten zeer lange levertermijnen (of dus zelfs helemaal geen levering => geld terug) is er nog een ander fenomeen waar ik links en rechts iets van lees: pakjes die wel degelijk toekomen, maar bij het openmaken blijkt het doosje er wel in te zitten maar enkel de documentatie en de toebehoren zitten er nog in, de foon zelf is foetsie ...
Begin maar te procederen ... 🙄
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |