annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wachten op mijn toestel !

Topic gestart op: 02-06-20 11h41

Antwoorden: 21 antwoorden

Trui
Aspirant verkenner

Wachten op mijn toestel !

Reeds 4 weken heb ik een nieuwe smartphone besteld. De orderbevestiging krijg je onmiddellijk...en daarna niets meer...geen enkel bericht over waarom het zo lang duurt😏

ik heb reeds 5 x de contactdienst gebeld en die weten enkel te vertellen dat er een probleem is bij het doorgeven van de orderdienst naar de dienst verwerken van de bestelling. Maar geen enkel die mij kan vertellen hoe lang dit nog gaat duren en of dit überhaupt wel opgelost geraakt!

ik ben al meer dan 15 jaar klant bij Orange...vroeger Mobistar...Maar nu zie ik mij toch genoodzaakt om te veranderen van provider aangezien Orange niet veel moeite doet om mij als klant te houden...

 

Labels (1)
0 pluimen
21 ANTWOORDEN 21
patrick2
Wijze
Wijze

@Trui  en @tribequest  

Is jullie probleem inmiddels opgelost ? 
Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Trui
Aspirant verkenner

Helaas blijf ik wachten op mijn toestel... Of via enig teken van leven van Orange zelf 😏... Nu reeds meer dan een maand... 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Trui  het beste neem je dan eens contact via het Webcare team , dus Messenger of Twitter. Leg daar je vraag eens voor en wacht tot je terug antwoorden. Hun sturen dat namelijk door naar de juiste diensten en zullen je contacteren zodra er een oplossing is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Trui
Aspirant verkenner

Dat heb ik vorige week reeds gedaan. Ze hebben mij een oplossing beloofd...maar ook daar hoor ik nu niets meer...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen