annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Samsung A51 nog steeds niet geleverd

Topic gestart op: 10-06-20 09h46

Antwoorden: 7 antwoorden

L-S_tribe
Gewaardeerd verkenner

Samsung A51 nog steeds niet geleverd

OPGELOST

toestel via klantendienst besteld en betaling uitgevoerd op 12 mei 2020.

Tot op heden 10 juni 202 nog steeds niets vernomen van Orange wanneer toestel geleverd wordt. Krijg wel reclame van Orange mbt nieuwe toestellen. 

Maar waar is mijn toestel????

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@L-S_tribe  beste wat je hiervoor doet is met het webcare team contact opnemen. Dat is via Messenger of Twitter , deze dienst zal dan je vraag tot de juiste dienst sturen en die gaan dat bekijken. Op het moment dat er een oplossing is zullen ze jou persoonlijk een bericht doen wat de oplossing is. Bellen naar de klantendienst zou ik niet doen je moet er dan wachten en dan ben je een uur verloren. Dus dat is het beste advies wat ik kan geven.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
patrick2
Wijze
Wijze

@L-S_tribe  beste wat je hiervoor doet is met het webcare team contact opnemen. Dat is via Messenger of Twitter , deze dienst zal dan je vraag tot de juiste dienst sturen en die gaan dat bekijken. Op het moment dat er een oplossing is zullen ze jou persoonlijk een bericht doen wat de oplossing is. Bellen naar de klantendienst zou ik niet doen je moet er dan wachten en dan ben je een uur verloren. Dus dat is het beste advies wat ik kan geven.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


L-S_tribe
Gewaardeerd verkenner

  • Heel het verhaal.
  • Mijn echtgenote smartphone stuk midden lockdown. Gewacht to winkels terug open mochten 11 mei.
  • 20 keren gebeld naar 2 orangeshops Brasschaat en Kapellen om te vragen of zij ons konden helpen - GEEN ANTWOORD ZELFS TF NIET OPPAKKEN. Wij wilden geen 25 km rijden om van een kale reis terug te komen.
  • Dan Mediamarkt Schoten gevraagd of daar een Orange verkoper was. Ja, geen probleem zeiden ze. Daar aangekomen (30km gereden) maar zij konden ons ook niet helpen omdat Orange een nieuw computerprogramma had en zij dit nog niet kenden. Zij hebben ons aangeraden om toestel via Orange klantendienst aan te kopen.
  • Rotte kers op de zure taart is dat ik nu reclameboodschappen  krijg van Orange om een nieuw toestel te kopen !!!
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@L-S_tribe  wat ik lees is het inderdaad een heel iets en dat omdat er een gsm kapot is gegaan. Je hebt dan ook nog netjes gewacht tot de shops terug open zouden gaan. Maar dat je dan naar de Media Markt ben mogen komen is natuurlijk al positief maar dat je dan daar geen deftige hulp krijgt vindt ik weer niet kunnen. Had daar wel ergens een melding van gemaakt want je rijd er toch 30 KM voor en dat is ook niet niks. Het is ook niet zo dat je er niet niks aan gedaan hebt. Dat er nieuwe computer programma is dat wist ik heb dat toevallig vernomen maar ja dat wil niks zeggen he een klant vraagt hulp dus verwacht dan ook dat er geholpen wordt. 

P.S.: die reclame van een nieuwe smartphone krijg ik ook ( vermoed iedereen ). Maar daar ben je dan niet veel mee op zo een moment. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


L-S_tribe
Gewaardeerd verkenner

Bedankt Patrick voor je begrijpend  antwoord. 

In de Mediamarkt Schoten heb ik wel gezegd dat ik zojuist 30 km had gereden en dat er mij  diezelfde morgen, per mail was bevestigd dat ik geholpen kon worden. Nu ja,  je kan kwaad worden op die man maar de wereld is al zo agressief hé. Mijn echtgenote en ik hebben dan maar besloten de zaak te laten rusten en naar huis te rijden en een toestel via de klantendienst te bestellen. Gelukkig is mijn smartphone ok zodat wij onze kinderen en kleinkinderen via een videochat hebben kunnen spreken en zien tijdens de lockdown.

Leden met de meeste pluimen